Sund.M3 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 peeen bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Så veldig bra ut med bbs hjula på! Men.. da er det altså meg, deg og johnja, som har bbs rc i 18" på våre e34'er?? Blei plutselig ikke så sjeldent å se slike felger lenger da Har også sett en svart m6 e24 med 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Så veldig bra ut med bbs hjula på! Men.. da er det altså meg, deg og johnja, som har bbs rc i 18" på våre e34'er?? Blei plutselig ikke så sjeldent å se slike felger lenger da Har også sett en svart m6 e24 med 18". Stemmer nok det desverre. Har hatt disse hjula liggende ei god stund. Men satser på at jeg får flytta de over på m3'n etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Det er vel ikke de mest sjeldne nei, men er vel ikke flust av de heller. Også er de jo pene på disse bilene da. Jeg kommer nok også til og sette disse på m5'n, det vil si at de ikke syns på et år;)). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 De var jo sjeldne helt til vi tre skaffet de! har vært "drømme" felga mine lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 her har du et bilde av den fine bilen din har flere, men de kommer på facebook siden min. så det er bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Utrolig fine bilder mats!!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Denne bilen er et smykke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takk bjørnar! Du har gitt meg ett veldig fint utgangspunkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ja veldig fin m5 Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takk jørgen! Synd du ikkje kom på e30meet :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ja faen! Satsa på neste år! Ble ikke anledning litt lyst til Våler i september da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Ja faen! Satsa på neste år! Ble ikke anledning litt lyst til Våler i september da E jo e30meet på våler 25. august i år å da trua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Er D?? Ja da får jeg prøve på D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Jepp! Vi får samkjøre nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå