Chris11slett Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 for en nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Jepp! Vi får samkjøre nedover da Jepp;) om ikje D bli så ska i nåkk på ccn i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 noen bilder som har dukket opp fra e30meet på rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Ta e så artig ta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 da er RC hjula solgt, og havner på en tøff e30. nye hjul er på vei ifra Tyskland, og dukker opp om noen uker håper jeg. håper de blir kledelige! kan jo oppdatere litt om hva som er gjort de siste mnd'ene: nye coiler nye plugger ny btr ny lambda nytt toppdeksel ny toppdekselpakning ny tps oljeskift på motor nylakkert breifront ny software ifra fekzen er vel mer også, men det er hvertfall litt av det som har blitt bytta! bilen fungerer veldig bra nå! det vil dukke opp en del oppgraderinger til iløpet av sesongen/vinteren så er bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 vroom pysh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 var på gs å hentet meg nye bane hjul i går. venter fortsatt spent på felgene jeg har bestilt ifra tyskland blir snart en service igjen, og forberedelser mtp e30meet våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Bilen er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 håper ikke du får solgt før E30 meet, skulle fått tatt noen kule bilder hvis jeg får dratt dit! Men denne blir jeg ikke overraska om blir solgt fort, leken standard på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Takk for det henrik men jeg tipper at denne blir med meg ned til våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Dukket opp et bildet til fra en meget flink fotograf som var på rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 har litt tid til over idag, så kan ta en liten oppdatering. var på e30meet våler for et par helger siden. Og bilen har fungert over all forventning. Begynner virkelig å bli glad i denne nå, kjøre over 100 mil tur/retur, piske bilen 2 dager på bane - uten noen problemer. Kun dekkbytting Det har dukket opp mange bilder fra helga, laster opp noen her. Morro med så flinke fotografer på biltreff! ellers synd at ikke flere biler tok turen søndagen. Bra arrangert treff med MYE kjøretid for den som ville! Gleder meg allerede til neste e30meet Har fått i hus nye gromhjul, men mangler dekk på de ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 våler til helgen jaaa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå