noia87 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Motoren ble nå den store prioriteringen og det ble noen sene kvelder med den. Jeg fikk også lakket opp blokka. tok desverre ikke så mye bilder avselve jobben men ble greit resultat hvertfall. Lakket også opp manifold i svart matt varmebestandig lakk samme som ble brukt på blokka. Kammer og drev på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Så har jeg puslet litt smått med motoren På med topplokket Så var det på plass med kjedestrammer fra s50b32 Etter dette så har jeg fått gjort litt til men det går sakte framover da jeg mangler litt ting til motoren. men det kommer mer oppdateringer på motoren da den ser ganske komplett ut nå. har satt på innsug og manifold og litt små snacks. så dette vil det også komme bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Her er bilde av hvordan motoren står nå. Og med det så går det sakte og jeg har ikke flere nye bilder. Men det kommer jo mer så fort jeg får gjort mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Her er et bilde av andre siden. Som dere ser så er det fortsatt litt montering igjen og jeg kan egentlig montere mer. Men vil samle inn litt mer av det jeg trenger først og greit å kunme pusle med litt småtteri på en kjip regnfull dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Fikk en liten pakke fra gs bildeler. Mye skruer og litt diverse. Trenger litt hjelp her hvem skal kobles til triggerhjuls sensoren og hvem skal til plugg ledningen. Er den ene koblet riktig? Hvor skal denne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Hva skal på denne tappen her? Denne er utgått vare hos gs. Åssen får jeg tak i en sånn da.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Noen som har en formening om det vil funke med dette opsettet det er da en 535i servo pumpe som jeg har moddet fester til for å få det til å passe s38. noen som har prøvd dette eller bruker 535i servopumpe på sin s38. bilde av hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 denne skal på actuatoren som styrer respons spjeldet i innsuget, det mellom syl 3 og 4 =) Hvor skal denne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Vurderer å selge alt jeg har. kommer til å legge ut en annonse på autodb etterhvert. Jeg må ikke selge og selger ikke for skambud. kontakt meg hvis du er interessert på tlf 97540470 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Autodb kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Autodb kode? tok den av salg. skjerpet hodet litt og lar den heller stå til orket er tilbake. selger motoren til den som trenger. ligger på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45021107&searchQuery=m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå