PenguiN- Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Send meg navn, adresse, fk kode, mailadresse og telefonnummer på mail ASAP for å være med. paypal MÅ betales idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Du har PM!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AaPedersen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Haha, han selgern som tok i mot bestillingen vår burde få ett lønnstillegg. Nesten 50k totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Hmm... fikk beskjed om at det hastet med betaling, men jeg har ikke mottatt noe fra Venom enda. De stenger sjappa klokken 5. Mulig jeg får faktura på mandag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Noe tull med paypal her, har prøvd å betale flere ganger. Skal få betalt iløp av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Session, ja det var den beskjeden jeg fikk...men nå blir faktura helt sikkert sendt ut på mandag !mossige Flott. send meg PM ila. helgen om du får betalt...det er kun du igjen (og session som ikke har fått faktura) GRUPPEKJØPET ER AVSLUTTET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hvordan ligger det ann, PenguiN-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Alle betalinger er godkjent. Settene blir bestilt imorgen så Ila. Februar bør alle ha mottatt sine kits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Alle betalinger er godkjent.Settene blir bestilt imorgen så Ila. Februar bør alle ha mottatt sine kits Schtilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 all good. All kits on order, should be with us in the next 7-10 days. As soon as they arrive we will let you know Dette fikk jeg som svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Skulle de ikke sendes direkte fra produsent til oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Trodde også det, men mulig jeg har misforstått det de har ment.. Det vil uansett være snakk om 3-5 dager post ifra England til Norge og ca 1 uke f.o.m idag. Ergo virker det som den totale tiden er inkludert når vi fikk estimert leveringstid..(fleste fikk jo beskjed om ca 2 ukers leveringstid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Spiller ikke så stor rolle for meg uansett er jo vinterfelger ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå