Nicoboy1 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Jeg har heller ikke hørt noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Mangler mail jeg også, forsatt... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 330 d 2000 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Jeg også ikke hørt et ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Søppelpost? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Har heller ikke hørt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ha litt tolmodighet, dere skal vel ikke hive det på før litt varmere vær uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 De som stod på listen jeg skrev på forrige side er de som har kit på vei ifra england ila denne uken slik jeg forstod det. Den andre listen er de som må vente litt lengere. Alle skal stå på enten den ene eller den andre listen. Om du står på "kit-er-på-vei" listen så er det nok bare en forglemmelse av VM at dere ikke har fått mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 VITIG UPDATE: I’m sorry but all 10 kits that had been despatched have been returned to us because of the aerosol included in the kit. We will have to remove this from the kit and re-send today. You will receive new tracking numbers by e-mail later today. Andreas Kvammen was included in this list, maybe his e-mail went into his junk folder? Det følger jo som kjent med en aerosol-form spray til rustbeskyttelse (?) i disse kittene. Slikt er visst ikke lov å sende i posten da det kan være farlige greier..(?).. Kvammis, se beskjed ifra VM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ha litt tolmodighet, dere skal vel ikke hive det på før litt varmere vær uansett? Hehe, er tolmodig men ser ut som fjøra bake på venstre side er knekt. Så blir nok å få det på så snart det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Haster ikke, men er jo alltid morro å glo og kjenne litt på sakene Har uansett ikke tenkt å bruke den sprayen så for min del gjør det ikke noe om jeg ikke får den. Blir Denso tape på mine gjenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 !Mossige, settet ditt kom idag og blir sendt imorgen! du får sporingsnummer på mail når det er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Kvammis, se beskjed ifra VM. Sjekket søppelposten også. Men er ikke så farlig så lenge settet kommer Har uansett ikke tenkt å bruke den sprayen så for min del gjør det ikke noe om jeg ikke får den. Blir Denso tape på mine gjenger. Er greit å ha noe på gjengene over justeringsskruen også. F.eks hulromsvoks av et slag (som gjerne er det som følger med) Kan anbefale mercedes sin originale, den er tykk og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 !Mossige, settet ditt kom idag og blir sendt imorgen! du får sporingsnummer på mail når det er sendt Herligt Takker for update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AaPedersen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Jeg har heller ikke hørt noe, men vi får vell bare være tolmodige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Har ikke hørt noe om at de ble returnert eller noe etter det.. Ikke annet enn fra Penguin altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå