PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 jeg får purre på nytt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Tja, ikke for min del, sålenge du har fått svar at de skal være på vei. Men de skrev vel at de skulle sendes på nytt, og at vi skulle få info på epost i løpet av kvelden den 19/02. Jeg har hvertfall ikke mottatt noe mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 har ikke hørt noe mer enn forrige mail, og da skulle de sendes ut igjen etter aeorosol boksene var fjernet..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Ey gutta, fant dette: WARNING: FK Coilover Owners.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Uansett merke/modell på coilovers og annet "ettermarkeds" produkter så er det alltids noen som har vært uheldig Eneste som er vanskelig å finne litt "dritt" om må være KW V3. men de koster 15-20 000,-.. Har stor tro på FK Highsport 2 til den prisen vi snakker om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 slikt skjer med coilovers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Jeg har kun gode erfaringer med highsport kittet, så angrer ikke på kjøp uansett hva jeg leser på nettet. Edit: Også er den tråden fra 2010. FK har nokk ordnet opp i feilen hvis det har vært et stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Spurte om status, dette er svaret jeg fikk: "We sent 11 kits out, the 10 that were returned plus the FKBM75 for Jorn Mossige that arrived on Monday. We put the e-mail addresses in all of the shipments so you should get notification, not sure why you’ve not yet? If you don’t get anything through let me know and I’ll send you all of the tracking numbers". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 finner du ut noe angående sendingene? har ikke motatt noe bekreftelse/sendings id på mail enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Se svar ovenfor. De er sendt. Patience young padawan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Purret svar på status idag All the kits are on their way, each customer was emailed their tracking number by Parcel Force. We are still waiting for 1 x FKBM57 AND 2 x FKBM21 to arrive. NYLUND KOLLSETE KARLSON As soon as they arrive we will let you know. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Merkelig at de klarer å sende betalings e-posten, men ikke sporings e-posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg vet at settet mitt er sendt, men har ikke fått mail, men det tenker jeg ikke over engang, så bare ha tolmodighet folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 jeg har bedt de sende dere sporingsnummerene på mail nå. Jeg tror ikke de er ute etter å lure noen eller lyver, bare slapp helt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Vet ikke om det er behov for å legge det ut på forumet, men jeg fikk nettop listen over sporingsnummer. Da er alt som sagt i skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå