JMossige Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Fikk mitt igår, ser bra ut TUV papirer er ingen problem. Fikk samme kit i vognkortet på "gamlebilen" (E90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Markus, The TUV certificates are included in the boxes, they are usually on Blue or Red paper. If you need one, email me the part number of the kit and I will see if I can get one emailed from FK. The 2 x FKBM21 kits are now on their way to us, these should be delivered middle of the week. I will let you know when they are leaving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 The TUV certificates are included in the boxes, they are usually on Blue or Red paper. Var ikke dette i min boks iallefall. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Da jeg handlet fra VM fikk jeg beskjed om å sende mail til FK selm, fikk da tuv på mail noen dager senere kan finne mail adressen om noen trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Dere må gjerne starte opp et slik gruppekjøp til. Jeg er veldig gira på coilovers til min E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 330 d 2000 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har ikke hørt et pip jeg ikke mail eller noe, har alle de andre hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Eg har heller ikkje funne noke tuv papir, men kan sjekke en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Vet du noe om kittet eg venter på PenguiN-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Fikk mitt kitt i dag! men ingen tuv papirer fulgte med? jeg blir også og sette det på innen en stund, men siden jeg ikke har gjort dette før så lurer jeg på om noen kan tipse meg om hvilket fett evt andre greier jeg skal bruke på gjengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 I’ve asked FK to forward the TUV details, as soon as I get them I will let you know. 2 X FKBM21 were despatched yesterday, so they should be with your customers shortly. Just waiting for the 1 X FKBM57 now and then all orders are complete. De som venter på FKBm21, de er altså på vei til norge. Du som venter på FKbm57, ditt er det eneste som er utestående nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Noe sporingsnummer tilgjengelig for de to FKBM21 settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Vet ikke, men nå er de jo på vei så ila uken eller neste uke har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Har fått TUV dokumenter på MAIL. SEND MEG DIN MAILADRESSE OG FK MODELL NR PÅ PM SÅ SENDER JEG DEG TUV DOKUMENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolefifi Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 er det muligheter for at det blir flere gruppekjøp av dette kittet i snar fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå