PenguiN- Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Jeg planlegger ikke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Fikk mitt kitt i dag! men ingen tuv papirer fulgte med? jeg blir også og sette det på innen en stund, men siden jeg ikke har gjort dette før så lurer jeg på om noen kan tipse meg om hvilket fett evt andre greier jeg skal bruke på gjengene? spray alt inn med hulrom tectyl, så er det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Fikk mitt kitt i dag! men ingen tuv papirer fulgte med? jeg blir også og sette det på innen en stund, men siden jeg ikke har gjort dette før så lurer jeg på om noen kan tipse meg om hvilket fett evt andre greier jeg skal bruke på gjengene? spray alt inn med hulrom tectyl, så er det knall Herlig. Hvor fåes det kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 har biltema sin på mine coilovers. http://biltema.no/no/Bilpleie/Rustbesky ... om-362415/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Det er altså MAILADRESSEN og FK koden din jeg skal ha på PM. Får mange rare PM`er med navn...adresse...biltype osv..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Har sendt deg mailadresse og fk kode i går, men ikke mottatt noe Mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hehe, lite tolmodighet hos folket her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ingen som kunne tenkt seg å lage en DIY tråd for e90? Gjerne andre biler også! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ingen som kunne tenkt seg å lage en DIY tråd for e90? Gjerne andre biler også!Sent from my iPhone using Tapatalk Et kjapt google søk så finner du guide på e90post.com Om du lurer på noe så er det bare å sende en PM. Har hatt coilovers på bilen min før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei, jeg sender mail med TUV dokumenter når jeg har mottatt hendvendelse ifra størsteparten av folket Ingen som skal montere og godkjenne i helgen eller neste uke antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hei, jeg sender mail med TUV dokumenter når jeg har mottatt hendvendelse ifra størsteparten av folket Ingen som skal montere og godkjenne i helgen eller neste uke antar jeg Monterte det på onsdag, og firhjuls kontroll skal eg på mandag. Vart bra! Men få det godkjent blir ikkje før i midten av april i og med eg reiser på sjøen på onsdag. Så ta den tiden du trenger Edit: De sa eg må godkjenne det før eg reise på jobb(tirsdag)... Så hadde vert kjekt å fått TUV dokumentet i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Det er Twin tube på de dere bestilte eller ? Tenkte å gå får et sett av disse http://www.venommotorsport.com/product_ ... Suspension Noen som har noe vondt å si om de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Vet ikke noe om selve coiloverne, men på eldre bmw så må dempertårn forsterkes om man bytter fra orginalt med adskilt demper/fjør til "monotube". Ville sjekket opp i det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg har fått 9 PM`er og sendt dere mail med tuv papirer nå. Dere må selve finne riktig dokument da jeg ikke har tid til å sende hver og en hans tuv dokument. (dette er jo noe VM burde gjort i utgangspunktet men..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg har fått 9 PM`er og sendt dere mail med tuv papirer nå.Dere må selve finne riktig dokument da jeg ikke har tid til å sende hver og en hans tuv dokument. (dette er jo noe VM burde gjort i utgangspunktet men..) Tusen takk, godt gjenomført PenguiN-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå