PenguiN- Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 no problem, værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Ja. KUDOS til PenguiN- for arbeidet han har lagt ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Enig, bra gjennomført PenguiN- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ville bare informere om at Venommotorsport nå har gitt beskjed om at alle kit er sendt ut (dersom det er noen som fortsatt venter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Eg har ikkje mottatt noke mail på at det er sendt ut noe da,eller blir ikkje det gjort kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Eg har ikkje mottatt noke mail på at det er sendt ut noe da,eller blir ikkje det gjort kanskje? Siste gangen de sendte ut til meg mottok ikke jeg noe heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 richard@venommotorsport.com <-- det er mail adressen til han jeg har vært i kontakt med. Emnefelt: "Groupbuy FK coilovers Norway" Oppgi navn og Fk kode og spørr de spørsmålene dere måtte ha (for de dette gjelder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Har du mottatt ditt Penguin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 jeg har solgt M3`n og derfor avbestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Hæ, det fikk jeg ikke med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Går fort i svingene (bokstavelig talt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Henta meg en tung pakke på posten i dag, satser på montering rett etter påske en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Jeg monterte i dag! Hehe, syns ikke det burde være noe stivere enn dette på bruksbilen hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Da jeg monterte dette, så jeg bare en mulighet bak og det var og fjerne "gummihetten" som sto i toppen på den originale fjæren. Byttet rett og slett ut gummihetten med justeringsdelen til FK settet. Denne altså! Slik jeg ser det så er det eneste mulighet, men synes likevel det er litt rart at det ikke skal være en slags gummipute mellom karosseri og denne? Kan noen bekrefte eller avkrefte så jeg vet 100% at det er rett montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 330 d 2000 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Satt på mitt jeg og men satte justeringsskruen nede,,, da sitter gummien igjen oppe. Er det feil skal justeringen sitte oppe? ble skikkelig stift da, jekker opp på en side løfter da begge hjula på den siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå