Krika Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Konge, bra jobba pingvin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AaPedersen Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Supert! Godt jobba! Når vil du anslå at vi mottar fakturaen, og når er betalingsfristen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Faktura bør komme ila 2-3 dager. Betalingsfrist vet jeg ikke..men kanskje en uke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Ba de bekrefte at de har mottatt mailen ifra meg med listen med all info jeg fikk ifra dere. Hi, Yes received your email. We are very bust today so will start sending the paypal requests either later today or first thing tomorrow. Thanks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Yess, då har eg fått mail og betalt. So no e det bare å vente Godt jobbet PenguiN- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hvilket "contactnumber" oppga du i betalingen? Noen som vet hva jeg skal skrive der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Oy, det så ikke eg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Contactnumber er vel ditt eget mobilnummer (med 0047) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ok.. Jeg skriver brukernavn, hva jeg skal ha og adresse som notat også jeg? eller? De må jo vite hva jeg skal ha og hvor det skal sendes på en eller annen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 De har kanskje denne informasjonen på hver enkelt "paypalfkatura" så det går automatisk etter gitt info fra deg tidligere Penguin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 De har jo fått all informasjon på mail ifra meg og bekreftet dette tilbake til meg. Kan ikke tenke meg at mer info om deg/varen er nødvendig for å betale fakturaen ? Men for sikkerhets skyld, skriv gjerne NAVN,ADRESSE,MAIL, FK KODE og "NORWEGIAN GROUPBUY" om det er noe form for notatfelt for betalingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Paid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Betalt. Men lite problem. Av en eller annen grunn kom det feil adresse under "shipping adress". Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg har ikke fått noen Mail enda. Flere som ikke har fått? edit: hadde skrevet feil i mailadressen, sendte riktig info nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 etz, skriv mail til Vm (richard@venommotorsport.com) og si at du skrev feil adresse. "Hi, In regards of my paypal payment concerning norwegian groupbuy i accidentaly wrote wrong shipping adress. Invoice number XXXXXX - hvis det finnes eller:Maildress bill was sent to: din mail adresse. deretter: Correct shipping info: navn, adresse, NORWAY. Please confirm that this have been corrected" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå