Lars Erik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Se der ja, se veldig gromt ut Men jeg ville gått for en annen farge. Men, smak og behag:) Hehe ja nå er jeg veldig glad i svart. Men jeg tenkte at den er orginalt svart, så det blir ikke sånn "WOW" når man lukker opp dørene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 tøfft. la du bare på matt klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 tøfft.la du bare på matt klarlakk? Nei, legger på plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 sort matt plastidipp? bare ser på lyktene dine at dem er matt og ikke sort matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Det som er på lyktene drar han bare av, det blir som folie når det tørker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 ja det er jeg klar over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Stilig Men hvorfor maskering på vinduene? Er ikke litt av meningen at det ikke skal være maskering slik at det blir størst mulig åpning mellom ruten og karosseri/lister etc? For da vil det ligge seg ned i åpningen og ergo mindre sjanse for at lakken løsner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Stilig Men hvorfor maskering på vinduene? Er ikke litt av meningen at det ikke skal være maskering slik at det blir størst mulig åpning mellom ruten og karosseri/lister etc? For da vil det ligge seg ned i åpningen og ergo mindre sjanse for at lakken løsner? Legger ut nytt bilde igjen i morgen, ser helheten i dagslys. Har vært litt uheldig dessverre. Er redd for at det er litt skjolder på taket. River det av, og legger på nytt. Evt eller ha et lite "panorama" tak? Jeg gjorde sånn dem gjorde på YouTube bare la det bare på glasset, listene har jeg lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Bilder? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Jeg dro av folien på taket for å se om det blei fint. Og etter min mening blei det mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Rett opp bildene og flere bilder! Så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Rett opp bildene og flere bilder! Så bra ut! De lå feil når jeg la di inn. Men retta seg opp når jeg trykte send. Skal få gjort noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Tøft! Så litt skjollete ut på bildene, men ser kanskje ikke slik ut i virkeligheten? Hvor mye tynnet dere ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Den så veldig sjollete ut Prøv og ta noen litt bedre bilder så vi får et litt bedre inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå