vebjørn13 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Skulle vaske bilen så kjøpte en billig liten sak fra biltema Instant Shine http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ekste ... ne-361910/ Kr 30,- Jeg syntes så absolutt det var verdt pengene, er ikke sikker på hvor god den er ettersom bilen ble vasket med Turtle Super Car Wash Shampo først men uansett fornøyd med resultatet! Tar ikke riper men lager en fin og glossy finish! Før Etter Gi tilbakemeldninger, evt andre ting dere vil jeg skal teste ?
tbardalen Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Har du noe å sammenligne denne mot? Er dette en Quick Detailer eller hva er det ment som?
vebjørn13 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Vil si at dette er en Quick Detailer, er kun en spray som er noe rødaktig som sprutes på etter vask på våt bil, og tørkes av med pusseskinn, skal få testet Instant Show Shine fra AUTOGYN
tbardalen Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Men de før- og etter-bildene dine viser vel ikke det sanne resultat? Første bildet er en skitten bil, det andre er etter at du har vasket og påført QD. Sier i grunn ingenting om virkningen av QD'en Sier ikke dette for å rakke ned på testingen din, men en test burde være en smule mer systematisk og stegvis enn dette
vebjørn13 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 skjønner, men fant ut at jeg skulle legge det ut etter jeg var ferdig
S3T Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Den ser blank ut på bildene, men jeg har mine tvil på holdbarheten med denne sprayen
sveigis Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Jeg har og testet denne,og til mitt bruk fungerer den,men som de andre sier så er nok holdbarheten kanskje noe mindre kontra Meg,Autoglym og disse andre store navnene.Men til den prisen synes jeg den er god nok i bøtter og spann.
yngve_bmw Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Får samme/bedre effekt av å ta en liten sprut Autoglym Super Resin Polish i vaskevannet, og så tørke av bilen med polerduk/klut etterpå
tbardalen Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 En slik QD sim dette skal ikke ha lenger holdbarhet enn "til neste vask" uansett dette er ikke en polish som gjør lakken varig blank.
S3T Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Tror ikke den varer til neste vask engang Men en QD har ikke så mye for seg uten man har voks som underlag
vebjørn13 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Hehe, skal vi konkludere med at det er et godt kjøp for en quickshine i forhold til resultat og pris da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå