termin Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Hei, har en "M3", og 3.2 understellet vil jo selvsagt ikke ha på seg 16" felger. Prøvde et sett i dag, men de tok inni, men var ikke så mye. Noen som vet om jeg har muligheten for å pusse ned kalipperen noe for å få 16" felgene på?
D.Toft Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 jeg har selv slipt av 2 mm på nien calippere da felgen subbet etter skive og klossebytte. helt ytterst på calipperen mot felg senter
Julianv Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Går sikkert greit, men hvorfor ikke bare kjøre på med 17"? Husk at når det blir varmt så utvider det seg! Mange som har brent seg på det, noe som ender med pulverisert felg og farlige situasjoner..
termin Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Har både 17" og 18" fra før, men å finne rallypigger i de størrelsene er desverre ikke enkelt.
Julianv Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Ahh jeg forstår.. Men er vel forholdsvis tykt metall på calipper, så en millimeter fra eller til går vel greit.. Ikke blir det så varmt på isen heller iforhold til nedbremsing fra 200+
janerik171187 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 16" passer fint på e36m3 3.2 brems, men ikke alle, har vell 2 sett liggende jeg som passer (har 3,2 brems selv) på mine felger har jeg vell en 2-3mm klaring lønner seg å se etter ordentlig felgmerker, gjerne org felger eller f.eks bbs og andre kjente merker da de er gjerne tynnere enn billigfelger (bedre metall= kan være tynnere)
NA Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Kan en spacer være nok til at du får bedre plass da, eller er felgtønna like trang hele veien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå