Gå til innhold

Stian's E34 535i Renovering og oppbygging @ E34 Garasjen


RedCab
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

snøscooter forsvinner til fordel for nok en e34 :P om denne blir hugd eller gjort litt med og blir vinter bruksbil...er usikkert enda, men den er så og si rustfri :P men er 525 24v, eu ok til 2016 og avgifter betalt. så får vi se hvilken skjebne denne får :) Vi i E34 Garasjen er ivertfall klar for å gi denne litt pleie visst den beholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Søndager er til for litt kvalitets tid i E34-Garasjen. Fikk fjerna det meste av ac-rør og demontert litt mer i motorrom. samt planlagt litt hvor jeg skal plassere styreenhet til datasprut og coil pakke. Syns alu radiatoren såg litt kjedlig ut, så begynte å legge litt farge på den :) ble visst egen miksa farge, som skal brukes litt annet smått av motor deler :)

post-46380-0-37139100-1415599517_thumb.j

post-46380-0-98475200-1415599583_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Driver å gjør litt smått med denne nå i skrivende stund. Demonterer mer innvendig, for å ta ut siste siste del av gulv-teppet...fremre del :P

 

Siden denne bilen ble utsatt for flomskader i verkstedet, så blir det spennende å se tilstand på evnt rust når denne seksjonen av gulvteppet er ute.

 

Videre så har jeg demontert hele fronten, utenom framskjermene...for å ta ut den org motorblokka og automatkassen. Driver å merker og rydder i ledningsnettet innvendig i bilen og i motorrommet. Det meste merkes, så jeg skal huske hva det er, samt at når datasprut kommer i bilen en vakker dag....så kan jeg luke ut hva jeg trenger av det originale, slik at enkelte ting fremdeles fungerer slik det skal :)

 

Det vil bli gjort litt nå og da på denne bilen, da E34 Garasjen skal flytte et hakk lengre OPP i bygningen...og det skal avrettes gulv, males, flytte lakkboksen...generelt få det pent og mer profft etter nyåret. Så dette prioriteres i første omgang :)

 

Noe bilder av kjedlig arbeid på bilen kommer nå i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder da.

 

Har tatt en sjekk av rust på hele bilen.

 

Jekkfeste venstre foran (overflate rust)

 

post-46380-0-42591800-1419095973_thumb.j

 

Jekkfeste venstre bak (overflate rust)

 

post-46380-0-69843100-1419096054_thumb.j

 

Jekkfeste Høyre foran (overflate rust)

 

post-46380-0-68817100-1419096123_thumb.j

 

Jekkfeste Høyre bak (overflate rust)

 

post-46380-0-36043700-1419096188_thumb.j

 

Kun overflate rust på jekkfestene, så med litt pleie så skal det bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...