RedCab Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Jaja...godt nyttår u bastards! Hilsner fra E34 Garasjen Da er snøscooter solgt, så da er det frigjort litt mer penger til innkjøp av deler til e34'en Stay tuned viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 har tatt ned restene av den org eksosen. bakre del er råtten, så den kastes. Men legger fremre del med katalysatorer på lager, kjekkt å ha Ellers litt bilder av div. Gasspedal...noen som snakka om rust, men nei org eksos... en av bakfelgene mine, 10x17 M Contour Blir vel dette M5 innstrumentet som skal inn, når den dag kommer Noen som vet om det er mye stress å få liv i den org olje-temp måleren som er under turtelleren på dette instrumentet? Om det ligger opp noe ledning originalt til stikket som er i min bil? Eller må det legges opp selv? Instrumentet som står i bilen nå er det originale med slikt eco meter under turtelleren bare MEN det er faktisk uten piksel-feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 kult prosjekt! følger med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 ser jo veldig bra ut dette fine planer du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Da vi i E34 Garasjen driver å flytter verksted og oppretter firma i disse tider, skjer det ikke så mye med bilene. Men har gjort bilen trillbar, og levert GT40 turbo'en min til en kar som skal sveise på V-bånd flensen min på begynnende del av downpipe 3,5" rustfritt ser det ut til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 vi venter spent på bilder av hvordan dere har det i nye værkstedet. gleder meg til å se hvordan m30 oppfører seg med GT40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 En liten koselig økt er unnagjort i E34 garasjen idag. Har nappet ut den gamle B35 blokka. Skal ta ut automat kassen imorgen. blir å bruke veiva fra denne på "nye" motoren visst veiva er bra Ellers skal her ribbes i motorrommet for alt jeg ikke trenger, steames og lakkeres, da bilen får et totalt farge-bytte Her er et lite bilde: God helg...u bastards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Fått gjort litt idag også Søndager er til for å kose seg i garasjen alt annet er bare tull! Automat kassen er ut, og bilen er sluppet ned på hjula igjen, og er trillbar. skal en etasje opp i det kommende nye verkstedet Noe kjedlige bilder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 flott arbeid du gjør her ^^følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger jeg og blir rått det her liker felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Takker Felgene blir vel brukt til banekjøring og slikt, eller på en kommende bruksbil med tiden. Har lyst på E34 M5 sedan som sommer bruksbil 536 turbo'n får seg noen relativt heftige 18" etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 litt lørdags kos unnagjort. Fargelegging av blokka Første strøk av 3 er tatt ikke lenge før jeg begynner med litt sammensetting av motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 du har z55 kam fra ppf du skal bruke? Vet du om du har gjenger inni kammen for å skrue fast rotor? Oppdaget akkurat at min ikke har det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Har z55 turbo kam ja. men denne er kjøpt for mange år siden, men aldrig brukt. Mener på det var gjenger på min ja. Merklig at det ikke var gjenger på din da...har du snakket med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Har ikke prata me dem.enda nei, oppdaga det egentlig i kveld... Er godt å få lakka blokk å slikt så det ser pent ut, gleder meg på videre oppdateringer her framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå