Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Forstår at mange også ikke heller for den diesel greia :-P Men jeg har en E30 fra før,som

pr i dag er bensin,og i gang med nybygg av bensin turbomotor der så da vil jeg ha noe

annet i den her ;-) Og synes det er litt gromt med litt vass diesel å jeg da! ;-)

Skal jo aldri si aldri i at man ombestemmer seg,men nå er dette planen og takk for et ganske så

utfyllende svar der :-):-) Må begynne med dele jakt nå først og fremst da ;-) Kan jo bli moro det å,samtidig

prøve å ikke la det koste så innih..... mye.. :o Litt må man nok regne med men ;-)

Skrevet

Hvis noen har motor,gir og ellers det jeg måtte trenge som "hylle" nevnte i et av innleggene her for å f.eks bygge 525 tds i purka mi da så er det bare å rope ut :-)

Skrevet

Tipper den ombyggingen koster deg mellom 15 og 20.000,- alt ettersom hvor billig motoren er.

Den guiden jeg gav er den samme som er i den brune touringen fra Danmark.

Skrevet
Esel? :lol: vær litt mer spesifikk da? Vurderer en 2,5 liter diesel da,er vel fra e34 det ve? :?

Hvis noen har gjort det samme før så er jeg interressert i "oppskrifta" ;-)

Og hvordan det passer overens,hva man må ha og gjøre etc? Finner sikkert ut selv ved å prøve

også,men greit å vite litt liksom ;-)

esel ja diEsel..

drit i 6er, klask nedi en 4liter diesel fra e38

Skrevet

Det hadde nok vært ganske rått med en 4 liters common rail diesel. Men jeg tror det blir for omfattende å dyrt for trådstarter her. Det er rimelig mye jobb!

Skrevet

m51d25 er enklest, og dette er en motor det er enklet å ta ut en del effekt av. Samme gjelder m57d30, relativt enkelt om du har litt legningsnett fra donorbil, og relativt rimelig å få en del effekt av.

Skrevet

Er som dere sier at å begynne med noe stort og dyrt prosjekt blir ikke aktuelt! ;-) Greit at det koster litt,men er bare bruksbilen :-) har en annen som drar nok sedler om dagen så blir nok m51 maskin tenker jeg :-)

• 1 month later...
Skrevet

Noen her som har hele den høyre lange lista som går langs taket over døran der,til touringen min? Den

jeg hadde løsna og forsvant på e6n den,kunne ikke akkuratt stoppe der :-P

Skrevet
jeg vil tro det blir billigere å legge inn en bensin motor iallefall, diesel har du jo alle mulige dyre deler, turbo osv. blir fort kr der etterhvert.

Ikke bare bare å dytte nedi en m51d25 heller. isåfall bør du beholde den du har i bilen nå. just my 2 cents! ;)

bare å sette dieselpumpa fra motorn soms tår i bilen nå det så går den fint :)

Skrevet
jeg vil tro det blir billigere å legge inn en bensin motor iallefall, diesel har du jo alle mulige dyre deler, turbo osv. blir fort kr der etterhvert.

Ikke bare bare å dytte nedi en m51d25 heller. isåfall bør du beholde den du har i bilen nå. just my 2 cents! ;)

bare å sette dieselpumpa fra motorn soms tår i bilen nå det så går den fint :)

Akkuratt ;-) Det vil nok uansett gå en liten stund før jeg får påbegynt noe i og med at

driftbilen må bli ferdig først! Men greit med tips og planlegging! ;-) Sånn her og nå kunne jeg trengt ei sånn list jeg nevnte over her :-P

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...