E39Tobbe Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Hei godtfolk. Jeg har lenge tittet etter en ny bmw for garasjen og lurer på noen ting vdr E46. Kunne godt tenke meg en 330/325 med kompressor, helst fra Ess. Ser for meg at dette kan bli en relativt "billig" løsning med M3 effekt Har noen av dere erfaring evt noen innspill til en bil med dette oppsettet? Tenker selv på oppsett og evt driftsikkerhet. Er det mulig å få dette godtkjent, eller trenger man ikke gjøre dette fordi bil er evt mer enn 10 år gammel? Er også intr hvis noen har ferdig bygd bil til salgs. Mvh Torbjørn
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Julianv har nettop montert kompressor på sin E46 330 i helgen se bilder&showoff forumet for tråden hans!
E39Tobbe Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Sett Den så jo veldig leken ut. Selv kunne jeg tenkt meg en med manuell kasse.
SweetBMW Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Du får de tikke godkjent lett nei. Selv om bilen er 10 år gammel. Må nok en tur til Tyskland og TUV da Sjekk ut brukeren torlie på forumet. Han har gjort dette, dog er det SMG kasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå