Ole M.Haraldstad Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Noen som har handla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsir Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Jeg har en kontakt i England som kan lage speedoskive helt lik original M3 km/t, med M-logo. Jeg fikk tilbud fra dem for en tid siden, men det ble veldig dyrt hvis jeg bare skulle kjøpe til meg selv. Men - hvis vi er mange som vil ha så går prisen ned og da kan jeg få satt i gang en produksjon. Interessert? Send meg gjerne en pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Kommet noen vei med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Jeg har handlet her fra http://moman.pl/eu/bmw-e46-m3---replacement-dial---converted-from-mph-to-km-h,20,252050.html Grei kvalitet men noe svakere trykk enn på den originale. Ser at det ikke er ///M merke på bildene, men det er det på den jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 (endret) Det er bra ///M merket er der, blir litt feil uten. Har du mulighet for å ta bilde av din? Edit: Bestilte en jeg. Så håper jeg den er ålreit. Er jo ikke mange kronene. Endret August 3, 2015 av Ole M.Haraldstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 (endret) Du blir nok ikke skuffet ☺ Her er bilder av min. Endret August 4, 2015 av E30TurboTouring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Det så fint ut! Blir deilig å få bort mph. Vil du ikke bruke 24 timer klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Jeg får ikke byttet til 24t av en eller annen grunn. Er det noe spesielt man må gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Er det ikke bare å trykke inn den høyre knappen på instrumentet når klokka er fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Har prøvd, men det funker ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå