PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Da min gode venn og hjelp kasper er ute av drift for øyeblikket tenkte jeg å sjekke mulighetene for en skikkelig detail av M3`n nå som våren nærmer seg. kasper: om du vil så får du helt sikkert være med og bidra med din ekspertise når jeg tenker meg om er det obligatorisk at du deltar krav: Du må ha plass å stå. Jeg må få lov å hjelpe. Jeg må få lov å drikke øl samtidig som jeg hjelper. Du må ha utstyret/produktene. Ser for meg ila. mars at dette kan være aktuellt dersom du er proffen Noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Var en kar på detailersclub norge som tok min e91. Brukernavn Kobsar. Han bruker garasjen på jobben sin der bilen står trygt mens han gjør jobben. Om han har tid eller vil la deg hjelpe til vet jeg ikke, men han har hatt BMW mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Prøvd å kontakte han. Noen andre kanskje her på forumet som driver "profft" hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 krav: Du må ha plass å stå. Jeg må få lov å hjelpe. Jeg må få lov å drikke øl samtidig som jeg hjelper. Kanskje en fordel at du hjelper mindre og mindre etterhvert vil jeg anta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 hehehe, var mest ment som en morsomthet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Da har jeg en interessent, men ser ut som det blir vanskelig for han å finne garasje å stå i.. så prøver litt til her.. Noen som vet om noen i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hvorfor ikke gjøre det selv? Er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Har ikke plass å stå eller produkter...vil også ha ett "perfekt" resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 spør på detailersclub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå