henrikfinne Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hallo. har kjøpt meg en bmw e39 520d 2002 modell. Bilen er gått 208 000 km. invendig: grått sport skinn interiør. m sport invendig med m ratt, girkule og sort tak. alarm, cruicekontroll, regnsensor. klima anlegg, varmeseter. Utvendig: utvendig er bilen orginal. xenonlys. bilen har m understell. Tenkte å lage en liten prosjekt tråd å håper på mange gode tips og råd. planen er å begynne med å kjøpe m front og bakfanger og m speil. etter dette polere bilen og sote rutene på bilen og gå til innkjøp av felger. dette er noen biler av bilen som jeg tok i dag. måtte ha en god vask. Fikk kjøpt chip til bilen også i dag så den skal installeres i morra. sto at det skulle bli 163 hester så håper dette blir bra Noen som har noen ide'er på hva jeg kan gjøre? setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 noen forslag på hva som bør gjøres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 E39 er flotte biler og denne er intet dårlig utgangspunkt:-) m5 front, senk og 18" rondell felger så er du der..alt det fåes kjøpt brukt her på forumet:-) gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 E39 er flotte biler og denne er intet dårlig utgangspunkt:-) m5 front, senk og 18" rondell felger så er du der..alt det fåes kjøpt brukt her på forumet:-) gratulerer! m5 front og bakfanger blir kjøpt denne uka. senk venter jeg hvertfall til sommeren med. har sett til på GS SPYDER 19¨ 8,5 foran og 9,5 bak. eller så lurer jeg på å kjøpe GS SILVERTRACK 19¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer med nydelig bil Planene dine høres veldig bra ut, ville også fjernet hengerfeste også, med mindre du har behov for det. Hva med å få tak i noen felger først? Jeg syns facelift fangeren er meget fin på E39. Nye skilter er jo alltids en kjekk oppgradering. Anbefaler å ta en rens på skinninteriøret, jeg brukte Swisswax Leather Care Kit. Gjør underverker på lyse skinnseter. Om du vurderer LM felger, så kjøp disse her http://www.ebay.co.uk/itm/19-SILVER-LM- ... 868&_uhb=1 Mye billigere enn GS sine, også ligner disse mye mer på originalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Gratulerer med nydelig bil Planene dine høres veldig bra ut, ville også fjernet hengerfeste også, med mindre du har behov for det. Hva med å få tak i noen felger først? Jeg syns facelift fangeren er meget fin på E39. Nye skilter er jo alltids en kjekk oppgradering. Anbefaler å ta en rens på skinninteriøret, jeg brukte Swisswax Leather Care Kit. Gjør underverker på lyse skinnseter. Hallo! Tusen takk! hatt bmw e36, e46 og e34 før, men har aldri vært så fornøyd som jeg er med denne e39en! Hengerfestet fjernet jeg etter jeg tok bildene. er også satt på et deksel over der hengerfestet er. har 10 000 som jeg kan bruke nå i nærmeste fremtid. så jeg lurer på om jeg må spare litt til for å kjøpe felger. fangeren er mye finere en pre-facen syntes jeg og, men kan innrømme at jeg liker m5 fangeren best, selvom nesten alle har den. nye skilter blir bestillt i morra, takk for tipset! vasket bare fort over interiøret med en cockpit rens som vi hadde på jobb, skal få kjøpt swisswax leather care kit og få renset denne skikkelig! Takker for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Flott bil, blir nok prikken over i enved m front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Flott bil, blir nok prikken over i enved m front Takk! håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Da har jeg fått montert chippen etter MYE knoting! bilen fikk mye mere bunndrag og er veldig fornøyd! tok noen bilder etter montering kanskje ha en motorvask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Hei ! Da var M frontfanger og M bakfanger og 12W led lys til Angel Eyes bestilt! nå skal denne bilen ta form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 dillemma. skal jeg sote rutene på bilen eller kjøpe meg felger? hvilke felger syntes dere? SVAR GJERNE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Felger!! BBS LM eller mine M5 felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Felger!! BBS LM eller mine M5 felger.. er de 19 m5 felgene? hvor bor du? hvor mye tenker du at du skal ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Er originale m5 felger til e39 Sjekk link http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=39318765 Holder til i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Da har jeg fått vasket begge bilene mine. her er noen bilder av vinterbilen og den nye bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå