henrikfinne Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 da har jeg fått montert led pærene til angeleyesene og fått på noen nye skilter. venter fortsatt på m fangerene. her er noen biler av angel eyesene. inspirasjonsbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 da har jeg fått M fangerene i posten og gjort klar til lakk på jobb, så blir det montering av de i morra! gleder meg til å få disse på så den endelig begynner og se finere ut ! her er fangerene: Bruke disse felgene denne sommeren? fine eller ikke? alltid koselig med svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Blir bra med M-fangere nå ja E60 M5 kopi felger tar seg faktisk ganske bra ut på E39, er det 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Blir bra med M-fangere nå ja E60 M5 kopi felger tar seg faktisk ganske bra ut på E39, er det 19" ? det er 19 toms ja tenkte å kjøpe de for å kjøre på denne sommeren. hadde samme på forrige e46 og syntes de ser ganske fine ut. lyst å "bbs" hyper track 19 toms, vet du om noen som selger? ser de har slutta å selge de på gs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Blir bra med M-fangere nå ja E60 M5 kopi felger tar seg faktisk ganske bra ut på E39, er det 19" ? det er 19 toms ja tenkte å kjøpe de for å kjøre på denne sommeren. hadde samme på forrige e46 og syntes de ser ganske fine ut. lyst å "bbs" hyper track 19 toms, vet du om noen som selger? ser de har slutta å selge de på gs... La ved en link på forrige side om LM felger på eBay hvertfall, men tviler GS har sluttet å selge en av de felgene som selger mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Blir bra med M-fangere nå ja E60 M5 kopi felger tar seg faktisk ganske bra ut på E39, er det 19" ? det er 19 toms ja tenkte å kjøpe de for å kjøre på denne sommeren. hadde samme på forrige e46 og syntes de ser ganske fine ut. lyst å "bbs" hyper track 19 toms, vet du om noen som selger? ser de har slutta å selge de på gs... La ved en link på forrige side om LM felger på eBay hvertfall, men tviler GS har sluttet å selge en av de felgene som selger mest jeg kunne bare finne gs silver track nå. vil helst ha de som er grå i midten ikke helt sølv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Du skulle hatt gullsenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrew Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Niiiiice E39, No morsomt og gjøre med eksosen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianFlaten Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Fine biler og gode planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Du skulle hatt gullsenter! [ Bilde ] [ Bilde ] det var SKIKKELIG fint! nå fikk du meg til å heller bestille de du sendte link på! får se hvordan det ser ut, hvis ikke så kan jeg alltids lakke senter! den biler er jo AKKURAT som jeg vil ha min hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Niiiiice E39, No morsomt og gjøre med eksosen ? skal bestille dobbel eksos for å få det til å se ryddig å fint ut. noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt dette som ikke koster noe ekstremt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Fine biler og gode planer! Jo takk! nå er e34en solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Leste i eBay annonsen at det fulgte med 20mm spacere og lengre bolter, dette var da spacere med nav 72,6mm til 74,1mm for å passe E39. Men sendte han en melding å fikk vite at han hadde fått inn felger med E39 nav og nå, så bare send en melding til han å nevn at du skal ha felger med 74,1mm nav EDIT: Eksos http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 30b&_uhb=1 Ett rør som går tvers over på andre siden, helt bak diffusoren, så om du har avtagbart hengerfeste må det fjernes for at det skal passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Leste i eBay annonsen at det fulgte med 20mm spacere og lengre bolter, dette var da spacere med nav 72,6mm til 74,1mm for å passe E39. Men sendte han en melding å fikk vite at han hadde fått inn felger med E39 nav og nå, så bare send en melding til han å nevn at du skal ha felger med 74,1mm nav EDIT: Eksos http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 30b&_uhb=1 Ett rør som går tvers over på andre siden, helt bak diffusoren, så om du har avtagbart hengerfeste må det fjernes for at det skal passe. er ikke dreven på ebay for å si det mildt! hvor sender jeg mail til han som selger disse felgene? tenkte på dobbel eksos på en side egentlig hehe ! takk for hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Leste i eBay annonsen at det fulgte med 20mm spacere og lengre bolter, dette var da spacere med nav 72,6mm til 74,1mm for å passe E39. Men sendte han en melding å fikk vite at han hadde fått inn felger med E39 nav og nå, så bare send en melding til han å nevn at du skal ha felger med 74,1mm nav EDIT: Eksos http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 30b&_uhb=1 Ett rør som går tvers over på andre siden, helt bak diffusoren, så om du har avtagbart hengerfeste må det fjernes for at det skal passe. er ikke dreven på ebay for å si det mildt! hvor sender jeg mail til han som selger disse felgene? tenkte på dobbel eksos på en side egentlig hehe ! takk for hjelp!! Trykker på 'Seller Information' til høyre, også trykker man 'Contact Member' på venstre under profilbilde. Ah da så, men ligger mye bra på eBay. Eventuelt har Schmiedmann og Koed.no effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå