henrikfinne Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Da har jeg fått montert m fangerene! ble veldig fornøyd å syntes virkelig det var verdt pengene og bilen ser mye bedre ut! tok noen bilder mens jeg holdt på og resultatet! nylakka fangerene frontfanger av bakfanger av M frontfanger montert og vasket M bakfanger montert og vasket Må virkelig få ordna dobbel eksos! Hva syntes dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hallo! da har jeg fått solgt den andre bmwen, så nå går til innkjøp av felger! valgte å kjøpe BBS LM (gs silver track) 8,5 foran med 235/35 r19 dekk og 9,5 bak med 265/30 r19 dekk. har forresten fått i LED pærer i tåkelys sånn at det er like lys i angel eyesene og tåkelysene her er et bilde av e34en med skikkelig stuk og flere bilder av e39en Led pærene Etter en kjøretur til Hovden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Da var felgene i boks! PASSET DETTE ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå