Goggjack Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Drit fin rød/orange farge Har sagt det før men sier det igjen : flott at du tør å tenke utenfor boksen. Stå på
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Sånn som du har skrevet i førstepost så skal du ikke endre på hverken motor eller drivverk? det står resend er hemelig
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Drit fin rød/orange farge Har sagt det før men sier det igjen : flott at du tør å tenke utenfor boksen. Stå på hehe takk.. ble litt seint i går vår hjemme kl 0400 og på jobb igjen kl 0900 så tror jeg skal jobbe hart i morgen til kl 18 så vil min forlovede ha litt tid med meg frem til mandag men skal fortsatt lage litt liv på innleggene mine fått litt andre tanker på utsende men de holder jeg igjen til søndag:D men har du noen kule forslag???? og hva syntes du ærlig om bilen å tanke gangen min får mye krittikk her inne men prøver å ikke ta det så veldig inn på meg
Goggjack Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Heheh Jeg tror at bilen kommer til å bli flott Det er så mange som ikke tør å tenke/gjøre nytt her inne ser det ut som. Den generelle oppskriften her inne på bimmers er : M-tech + senk + felger. Noe som ER og KAN bli fint. men det er ingen som gjør noe drastisk eller går imot strømmen. Positiv kritikk er alltid bra , men når folk begynner å komme med negativitet og useriøse ting , så bør du ikke ta det inn på deg Har lest og fulgt med bygget siden side 1 og det kommer jeg til å gjøre fremover også Håper å se denne bilen på treff eller lignende når den er ferdig
UFC Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Heheh Jeg tror at bilen kommer til å bli flott Det er så mange som ikke tør å tenke/gjøre nytt her inne ser det ut som. Den generelle oppskriften her inne på bimmers er : M-tech + senk + felger. Noe som ER og KAN bli fint. men det er ingen som gjør noe drastisk eller går imot strømmen. Positiv kritikk er alltid bra , men når folk begynner å komme med negativitet og useriøse ting , så bør du ikke ta det inn på deg Har lest og fulgt med bygget siden side 1 og det kommer jeg til å gjøre fremover også Håper å se denne bilen på treff eller lignende når den er ferdig 1+
rmb.bmw Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Heheh Jeg tror at bilen kommer til å bli flott Det er så mange som ikke tør å tenke/gjøre nytt her inne ser det ut som. Den generelle oppskriften her inne på bimmers er : M-tech + senk + felger. Noe som ER og KAN bli fint. men det er ingen som gjør noe drastisk eller går imot strømmen. Positiv kritikk er alltid bra , men når folk begynner å komme med negativitet og useriøse ting , så bør du ikke ta det inn på deg Har lest og fulgt med bygget siden side 1 og det kommer jeg til å gjøre fremover også Håper å se denne bilen på treff eller lignende når den er ferdig hehe tusen takk denne fikk humøret opp i 1000 jeg er egentlig litt redd for å skrive her inne for er redd for ingen liker det jeg gjør og at det er kjedlig det jeg driver med men men tusen takk og håper du legger igjen mange mange flere ord her inne
rmb.bmw Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 hei igjen folkens. i dag har jeg lakt film på ene bakskjærmen... må ta en og en ting om gangen og det får ta den tiden som det tar men jeg legger ut bilder av det nå og jeg styntes det blir lettere og lettere for vær gang jeg legger mer folie
Goggjack Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Heheh Jeg tror at bilen kommer til å bli flott Det er så mange som ikke tør å tenke/gjøre nytt her inne ser det ut som. Den generelle oppskriften her inne på bimmers er : M-tech + senk + felger. Noe som ER og KAN bli fint. men det er ingen som gjør noe drastisk eller går imot strømmen. Positiv kritikk er alltid bra , men når folk begynner å komme med negativitet og useriøse ting , så bør du ikke ta det inn på deg Har lest og fulgt med bygget siden side 1 og det kommer jeg til å gjøre fremover også Håper å se denne bilen på treff eller lignende når den er ferdig hehe tusen takk denne fikk humøret opp i 1000 jeg er egentlig litt redd for å skrive her inne for er redd for ingen liker det jeg gjør og at det er kjedlig det jeg driver med men men tusen takk og håper du legger igjen mange mange flere ord her inne så flott joo da du må fortsette å skrive
rmb.bmw Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Heheh Jeg tror at bilen kommer til å bli flott Det er så mange som ikke tør å tenke/gjøre nytt her inne ser det ut som. Den generelle oppskriften her inne på bimmers er : M-tech + senk + felger. Noe som ER og KAN bli fint. men det er ingen som gjør noe drastisk eller går imot strømmen. Positiv kritikk er alltid bra , men når folk begynner å komme med negativitet og useriøse ting , så bør du ikke ta det inn på deg Har lest og fulgt med bygget siden side 1 og det kommer jeg til å gjøre fremover også Håper å se denne bilen på treff eller lignende når den er ferdig hehe tusen takk denne fikk humøret opp i 1000 jeg er egentlig litt redd for å skrive her inne for er redd for ingen liker det jeg gjør og at det er kjedlig det jeg driver med men men tusen takk og håper du legger igjen mange mange flere ord her inne så flott joo da du må fortsette å skrive vi får se føler jeg ikke får noe respons her inne :S der er du og noen til som følger med og hvis jeg skal fortsjette må jeg ha noen fler follors tror jeg
m0lliz Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Det er jo flere som følger med, men ikke alle som kommenterer. Tror de fleste tenker at denne blir kul når den er ferdig. Jeg skriver ikke hver gang jeg er her men jeg liker det du gjør jeg også! Stå på, hvordan er folien og jobbe med? Kan du anbefale?
rmb.bmw Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 tusen takk folkens setter pris på det men nå er jeg så dritinges så jeg orker ikke å legge ut men setter pris på det dere sier.... fortjettter med bilen npr jeg er ederdu sorry
Z1 Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 tusen takk folkens setter pris på det men nå er jeg så dritinges så jeg orker ikke å legge ut men setter pris på det dere sier.... fortjettter med bilen npr jeg er ederdu sorry Ja er vel best og vere klar når man legger på folie Skal du legge inne i dørene og ?
rmb.bmw Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 tusen takk folkens setter pris på det men nå er jeg så dritinges så jeg orker ikke å legge ut men setter pris på det dere sier.... fortjettter med bilen npr jeg er ederdu sorry Ja er vel best og vere klar når man legger på folie Skal du legge inne i dørene og ? Hei, heheh ja legger så langt ikk i dørene som jeg klarer å legge det i dørene har folien lett for å krølle seg,, og det er ikke lett men prøver å lenge så langt jeg kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå