Gå til innhold

RMB´S E93. Bazooka NOS Ferdig .4 nye bilder+1video. Side:28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen folkens:D

da har jeg kjøpt inn 20 meter med div kabler osv...

så jeg har begynt å montere anlegg...

basserne under sete er klare nå men på en rar måte har noen av bildene blitt slettet så får ta nye når jeg skal montere på sjafør siden...

jeg maser og maser på pappa at han må få tatt siste finish på skjemnene så jeg får gjort meg ferdig utvendig. så jeg får sendt de på lakering før folering :D

i morgen kommer 2d carbon folie som skal på listene invendig takk til sponsor FILMTEAM som sponser meg med det også :D

men nå legger jeg ut litt bilder :D

kom med komentarer !!!! gjærne bilder... mer futt her inne mer uppdate

wg7uxh87fbqu80ob6i1x.jpg

LYD ISOLERING

ol83wdcowktx18rxzn20.jpg

STOR FORSKJELL PÅ ORGINAL LEDNING OG DEN JEG VIL HA!!!

k7wbtsgo2otsmy9yswlj.jpg

DA LODDER MAN PÅ KVALITET :twisted:

j5s6u9hvqdrake7tlzwu.jpg

mrz6gkva85xi5jofzicy.jpg

2t6ouahah85yf5q5pkgl.jpg

8tfk1yfud82s1t0qu615.jpg

KLARE TIL MONTERING :D

HUSK Å SLENG IGJNE KOMENTAR

• Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

*liker* :)

Har ikke fått med meg at du skulle bygge anlegg osv. Da skjønner jeg at det haster litt mer, ja! Hehehe

Ps! Når samboeren vil ha mer tid med meg, drar jeg hun med på verkstedet!

Blitt en mester på dekkskift hun nå.

Enda bedre til å holde lommelykt og finne frem verktøy. Haha

Så det må du prøve neste gang :)

Skrevet
*liker* :)

Har ikke fått med meg at du skulle bygge anlegg osv. Da skjønner jeg at det haster litt mer, ja! Hehehe

Ps! Når samboeren vil ha mer tid med meg, drar jeg hun med på verkstedet!

Blitt en mester på dekkskift hun nå.

Enda bedre til å holde lommelykt og finne frem verktøy. Haha

Så det må du prøve neste gang :)

hehe jeg får vell prøve det ut :D

Skrevet

i dag har jeg strekt ledninger til basser under sete på venstere side høytaler kabel på venstere side det kom på 15 meter noe jeg trodde skule holde til hele bilen :P

men men

jeg legger ut litt bilder gidder ikke å skrve så mye....

men syntes dere jeg skal bytte høytalere bak også ? nå som alt er demontert er det fort gjort :P

0fg93zdcy9832k3o86bz.jpg

slik er forskjellen

2wi5lk59tgj1dl65g9cs.jpg

fzb3hkbadxkfkjnjg2v7.jpg

jinc175808ea631s33so.jpg

nrcueack6ol8zdwxk6sb.jpg

o0m8uy15ksj1cpoaugob.jpg

4l6yof5ltndc00ogsvae.jpg

må si jeg er flink til å legge kablene skjulte :D

h6g0l6rk27k91wzu02ys.jpg

lakkerer høytaler grillene i titanium samme som M3 biligere enn å kjøpte nye pga noe lakk :D

brj7vwkfhgpn0f27n9ka.jpg

Skrevet

Hei folkens da er jeg nesten ferdig men annlegg innvendig i bilen. bagasje rommet tar jeg når bilen er ferdig utvendig :D

men jeg trenger litt hjelp derfor har jeg startet en avstemning pleas legg igjen et lite svar

bilder kommer litt senere i uken da legger jeg ut masse ting og tankt som har blitt gjort kansje dere våkner litt mer da :D legger ut et bilde av orginal forsterker det får holde :P

ahrc5etci9krys19xwir.jpg

stem stem stem

Skrevet

Høres bra ut dette her!

Jeg sier bytt høyttalere bak også, siden du bytter alt det andre.

En bil er bare så bra som sin svakeste del :)

Beholdt originale bak på en tidligere bil, og det ble litt ødeleggende for lyden på den bilen hvertfall.

Skrevet
Høres bra ut dette her!

Jeg sier bytt høyttalere bak også, siden du bytter alt det andre.

En bil er bare så bra som sin svakeste del :)

Beholdt originale bak på en tidligere bil, og det ble litt ødeleggende for lyden på den bilen hvertfall.

hehe har du noen høytslere som du kan anbefale bak da :D kjører focal 100 krs på front sette :D

Skrevet

Kan du ikke putte focal bak også, da? :)

Er ikke noen hifi ekspert, men når jeg lot være å bytte høyttalere i hattehyllen, forsvant nesten lyden bak. Sentrerte jeg lydbildet bakover, ble lyden stygg bak og lav foran. Hehe.

Skrevet

Nå begynner det å komme seg her mister! ;) har ikke fått fulgt med så mye den siste tiden, da jeg folierer selv, fy flate for en jobb, tålmodighetstest #1! :P

Skrevet
Nå begynner det å komme seg her mister! ;) har ikke fått fulgt med så mye den siste tiden, da jeg folierer selv, fy flate for en jobb, tålmodighetstest #1! :P

hehe ja det er tolmodig hets test må jeg si... hvorfdan farge skal du ha :D

Skrevet
Kan du ikke putte focal bak også, da? :)

Er ikke noen hifi ekspert, men når jeg lot være å bytte høyttalere i hattehyllen, forsvant nesten lyden bak. Sentrerte jeg lydbildet bakover, ble lyden stygg bak og lav foran. Hehe.

dusjette er ikke så stort men jeg skal se om jeg finner noe nå :D

ps stemm stem stem :D

Skrevet

Min holder på å bli matt blue metallic ;) ligger bilder i tråden min, planen var å jobbe iherdig forrige helg, og bli ferdig før mandags morgen, men mangler nå kanal, 4 dører, bakskjermene, bakluka, spoiler og bakfanger fortsatt :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet
Min holder på å bli matt blue metallic ;) ligger bilder i tråden min, planen var å jobbe iherdig forrige helg, og bli ferdig før mandags morgen, men mangler nå kanal, 4 dører, bakskjermene, bakluka, spoiler og bakfanger fortsatt :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

hehe gled deg til bakluke og fanger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...