Tzunami Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Bakluka og bakfangeren er jo piece of cake! Frontfangeren var pain får vel tatt bakluke osv i morgen tenker jeg, konsenterer meg om sidene i dag
Thundercoil Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Har du tatt deg en kunstnerisk pause, eller? Hehehe Venter i spenning
rmb.bmw Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Har du tatt deg en kunstnerisk pause, eller? HeheheVenter i spenning hehe nei nei ikke noe pause her jeg har laget diskant hus de siste dagene. trekt litt mer kabler vil du jeg skal lage et innlegg med bilder
rmb.bmw Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 okey folkens da lager jeg et innlegg nå: jeg har laget diskant hus til diskantene i de siste dagene det er vell det eneste som jeg har fått gjort pga jeg har fått en jobb å bygge opp en russe bil :F og har hatt et dødsfall i nærmeste familie så har ikke blitt så mye mer jobbing enn å laget diskant hus å trekt litt mer kabel men fra og med i morgen er det full kjør igjen: legger ut en plan nå for neste uke så får vi håpe på at jeg klarer det trekke alt av kabler montere mellomtoner på front sett montere diskant folering av alle lister inne i bilen kansje montering av mellom tone bak montere alt intriør tilbake men nå legger jeg ut en haug med bilder ':D blir litt lettere å skrive hvis dere graver å spør! sprøyte sparkel / grunning
Thundercoil Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Bilder er alltid kjekt vet du Kondolerer! Hvilken farge skal du ha på folie i interiøret (listene) da? Samme som utenpå bilen? Har en rull med sort høyglans liggende, ment for biltak. Tenkte å prøve den på M-sport rattet mitt. Så da får jeg foliert litt jeg også. Haha. Vet ikke om jeg skal foliere interiørlistene, eller om jeg skal bytte dem. Du får bare legge ut bilder, så får man kanskje litt motivasjon og ideer!
rmb.bmw Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Bilder er alltid kjekt vet du Kondolerer! Hvilken farge skal du ha på folie i interiøret (listene) da? Samme som utenpå bilen? Har en rull med sort høyglans liggende, ment for biltak. Tenkte å prøve den på M-sport rattet mitt. Så da får jeg foliert litt jeg også. Haha. Vet ikke om jeg skal foliere interiørlistene, eller om jeg skal bytte dem. Du får bare legge ut bilder, så får man kanskje litt motivasjon og ideer! jeg tenkte å folere listene i 2d carbon det klarer du nokk fint vettu anbefaller nokk å folere dem er jo mye billigere jeg folerer innvendig lister også hvis du er intrisert kan jeg sende deg pris på pm
rmb.bmw Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Heeeeeeelp nå har jeg prøvd i 3 timer å få høytaller ledningene fra coupe til dørene. har prøvd alt mulig og trenger veldig hjeeelp kan noen finne noen bilder eller en god forklaring vær så snill
Thundercoil Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Kan være det går om du skrur ut handskerom og deksler/fothviler, kanskje deksel over pedaler, tar av dørpanel og strekker det gjennom gummislangen/røret ved dørhengslene. Er ikke helt sikker, men det er det jeg ser for meg. Har aldri sett inni en E93 heller. Hehe.
rmb.bmw Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Kan være det går om du skrur ut handskerom og deksler/fothviler, kanskje deksel over pedaler, tar av dørpanel og strekker det gjennom gummislangen/røret ved dørhengslene. Er ikke helt sikker, men det er det jeg ser for meg. Har aldri sett inni en E93 heller. Hehe. neinei hehe er nokk ikke så enkelt mann har et kontakt stykke som den skal igjennom men er ikke så mye plass der akuratt
rmb.bmw Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Heiii!! Da har jeg endelig fått trekt de kablene i døra Jippii !!!!! jeg har også blitt ferdig med diskant husene, så denne uken må jeg bli så å si ferdig med annlegge mitt. og begynne på utsiden igjen så jeg får du bilen.... i want to drive my littel baby men legger ut litt bilder nå. jeg ble veldig fornøyd med diskant husene. å det var en lettelse å bli ferdig med ledningene i døra i dag. FERDIG LAKKERT I BMW ORGINAL TITANIUM. LAKT LITT LYDISOLASJON I BUND. MED 2D CARBON FOLIE SLIK BLE DEN BILDE ER FØR CARBOND FOLIE HØYTALER KABLENE TIL DISKANT OG MELLOM TONE, KJØRER MED STENGER KABLER. KOM MED KOMENTAR !!!!!!!!
Thundercoil Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Bra du fikk det til, til slutt Ser frem til folieringen igjen!
rmb.bmw Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Bra du fikk det til, til slutt Ser frem til folieringen igjen! hehe må nokk gjøre ferdig innvendig før jeg begynner på utsiden igjen men værtfall i kveld kjører jeg på fulgt å kommer til å jobbe langt uttpå natta
rmb.bmw Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Diskantene så heftige ut LIKER tusen takk
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Nå er det bare å fortsette med folieringen! ble ferdig med folie på bilen i går kveld/natt jeg, så gjenstår bare noen vinduslister og montering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå