rmb.bmw Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Nå er det bare å fortsette med folieringen! ble ferdig med folie på bilen i går kveld/natt jeg, så gjenstår bare noen vinduslister og montering heheh jeg tror jeg gjør ferdig innvendig først blir litt mye tenkte at jeg skal vente med folering til alt er klart å det er bare å kline på folie og kolegan min som er med på dette har dratt til spania kommer om 1 ule da blir det folering
rmb.bmw Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 god kveld folkens da vill jeg bare si at det ikke blir noe montering av høytalere bak... det er pga at når jeg har blitt ferdig med bilen og har kjørt en stund så tenker jeg hva skal jeg gjøre nå ? da har jeg høytaller bytte bak tiljengelig samt andre ting kommer til å kjøre med fokal 100 krs bak også men vil vente til det klør i kroppen
Xavi0n Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Hvilken karbonfoile er det du har brukt? Så bra ut. Stå på med bygget, trekker tilbake mine tidligere ord om at folie å lyd ikke er bygg... Sent from a galaxy far far away
rmb.bmw Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Hvilken karbonfoile er det du har brukt? Så bra ut.Stå på med bygget, trekker tilbake mine tidligere ord om at folie å lyd ikke er bygg... Sent from a galaxy far far away 2D carron folie innvendig 3D carbon folie utvendig de er importert fra belgia
rmb.bmw Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Ser bra ut Robin Hils faren din hmmm ? Du kjenner vist meg hvem er du ? må vite det så jeg får hilst til fadern du kan sende det på pm
rmb.bmw Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 god natt folkens da har jeg folert litt mer av listene innvendig + begynt montering må si jeg er veldig fornøyd med det som er gjort innvendig hittil så målet er å bli ferdig til 16 mai men får se hvor langt jeg er kommet da den tid er inne bytte av høytalere bak skal gjøres men det kommer litt senere på året samt andre ting. tar det som er viktigst nå for å få bilen på veien igjen,regner med at listen også blir større i løpet av sommern. litt bilder fra de siste dagene DA ER PHONO KABEL OG REMOTE LEDNING STREKT OG LAKT PÅ PLASS GJORT ALT KLART TIL DYNAVIND SPILLER D99 PLATFORM 2D CARBON FOLIE INNVENDIG INTIØRET ER SNART MONTERT FERDIG TILBAKE 2D CARBON FOLIE 2D CARBON FOLIE SLIK SER DØRSTREKKET BAK UT MÅ SI MEG FORNØYD MED RESULTATET KOM MED KOMENTARER tenkte at dere kan spørre meg om noen spørsmål dere lurer på så svarer jeg få fort jeg ser det bare for å lage litt liv her inne PS : det ser ut som det er luft bobbler på 2d carbon folie invendig men det er bare litt vann som må tørke...det blir borte
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Nice! Du er flink Fant ut at listene mine ikke gikk an å foliere. Er akkurat som stoff, så limen fester ikke på tørt eller vått underlag. Brukte folien til å lage batman logo på min far sin bil (Han har ikke merket det enda) Og en Hello Kitty på Hyundaien (siden svigers skal kjøpe den i helgen) Hehehe. Må jo ha det litt kjekt på andres bekostning Har du fått testet Dynavinen? Skal til å kjøpe en D99+ selv, så er spent på hvor gode/dårlige de er. Hehe.
rmb.bmw Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Nice! Du er flink Fant ut at listene mine ikke gikk an å foliere. Er akkurat som stoff, så limen fester ikke på tørt eller vått underlag. Brukte folien til å lage batman logo på min far sin bil (Han har ikke merket det enda) Og en Hello Kitty på Hyundaien (siden svigers skal kjøpe den i helgen) Hehehe. Må jo ha det litt kjekt på andres bekostning Har du fått testet Dynavinen? Skal til å kjøpe en D99+ selv, så er spent på hvor gode/dårlige de er. Hehe. hehe nei har ikke testet d99 før men har har noen rykter om at vanlig d99 skal være helt super mens d99 android er det masse feil med og foresten jeg skal nokk klare å folere listene dine også hvis det er orginal bmw du har innvendig
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Kanskje det går med en spesiell folie, men jeg er meget skeptisk. Du kan sikkert få prøve om en måneds tid om du vil. Hvis jeg har råd. Haha. Er originale BMW "alu cube black" er litt sånn wannabe karbon-lister. Kjennes ut som tekstil/stoff når man drar fingrene over. Ja, får håpe de er stabil. Dropper android og går for windows selv.
Ivrig86 Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Ser knall ut!! Likte diskant detaljen Å ble Nice med carbonfilm
rmb.bmw Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Ser knall ut!! Likte diskant detaljen Å ble Nice med carbonfilm hmm takk. hvor mye skal du ha for en liten bit med carton folie da snakker jeg om liten bit
rmb.bmw Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Bare en ting å si her WOW!!! takk kom med mer komentarer folkens
rmb.bmw Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 HJEEELP JEG TRENGER HJELP OG TIPS TIL HVOR JEG SKAL MONTERE FORSTERKEREN ENTEN I FRONT SOM DEN ER GODT SYNLIG MEN MISTER MASSE BAGASJE PLASS ELLER LITT BAK HVOR DEN IKKE ER SÅ SYNLIG MEN HAR MASSE BAGASJE PLASS LEGGER UT BILDER TRENGER RASKE SVAR !!!!!! her ligger den helt fram godt synlig men null bagasje plass her ligger den litt lenger bak masse bagasje plass men litt mindre synlig RASKE SVAR !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå