rmb.bmw Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Ser bra ut.. Men hvorfor kjører du ikke m3 look front eller m-tech?? Vil jo se mye mer ryddig ut Hvor handla du forskjermene foresten ? slapp av er ikke Ferdig skal få bilen bare på veien nå så tar jeg ting etter vært
rmb.bmw Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 en liten uppdate fra dagen begynner å bli litt en liten helhet nå
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Det er bra.. Passer virkelig ikke med original fanger med alle de modsa du har gjort
rmb.bmw Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Det er bra.. Passer virkelig ikke med original fanger med alle de modsa du har gjort blir mest sansynlig sponset med custum felger fra usa. så da blir det m3 replika felger midlitidig de er ganske rå de også må jeg si
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Begynner å se bra ut nå! gleder meg til å se bilder av bilen ferdig!
rmb.bmw Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Begynner å se bra ut nå! gleder meg til å se bilder av bilen ferdig! [hehe gleder meg selv
UFC Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Begynner å se bra ut nå! gleder meg til å se bilder av bilen ferdig! [hehe gleder meg selv Jeg også gleder meg faktisk Men du må virkelig få kjøpt deg m3 eller m-tech styling til den, blir jo helt annen bil. Vertfall etter så mye som du har gjort med den. EDIT: Og kjør på med noen feite 20'' concave felger.
rmb.bmw Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 hey folkens !!! hadde felg sponnsoren innom i dag og han viste meg hvordan felger han annbefalte meg og jeg ble faktisk helt kåt på de nye VERTINI MAGIC BLACK MATT felgene som har en pris på 17 lapper.. legger ut noen bilder så håper jeg på raskt svar jeg tror dette blir helt sjukt på matt rød bmw kommer med større uppdate i natt
rmb.bmw Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Kan bli rått på matt rød bil detta ja hehe ja jeg tror jeg går for dem får håpe på litt fler som skriver her så får vi se hva dere mener også
Thundercoil Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Det er fete felger det der! Hadde lyst på de vanlige lysere vertini concave, som vinterhjul. Da i 18". Men fant minimum 19". Hehe. (Har ikke letet så godt)
rmb.bmw Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 hei igjen folkens da kommer jeg med en liten folie uppdate da er jeg ferdig med hele rompa på bilen. så nå er det bare front del igjen ferdig med høyere skjærm legger du bilder det sier alt ps hva syntes dere om rompa på bilen. og felgene
UFC Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Bilen ble bra nå, håper du skal foliere den delen som er sort mellom baklyktene også? Så ikke ut i mine øyne ihvertfall Hadde også foliert ryggesensorne (ja, den vil fortsatt fungere som vanlig) også den lille plastikk delen til skru kroken. Syns jeg ihvertfall.
Thundercoil Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 +1 til alt. Ville foliert hele bakluken, pga nå går baklyktene i ett med det svarte, så det ser ut som et merkelig, svært hull. Men ellers er det gode greier Stå på. Nærmer seg med stormskritt her.
rmb.bmw Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 +1 til alt. Ville foliert hele bakluken, pga nå går baklyktene i ett med det svarte, så det ser ut som et merkelig, svært hull. Men ellers er det gode greier Stå på. Nærmer seg med stormskritt her. alt som er svart er folert i carbon jeg syntes selv dette ble stilig i virkeligheten lyktene er ikke så mørke som er på bilde men mitt største problem nå er å få dette ferdig men folie kompisen min har blitt sjuk så må folere alene eller med dama!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå