rmb.bmw Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Du har jo dette her da (E92 m3 bodykitt): http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... wUnica=e92Men er opp til deg om du vil kjöpe det eller ikke, det ville ikke jeg gjort Er glassfiber. Fangere i glassfiber trur jeg ikke er noe særlig, vet ikke helt. gidder ikke å vurdere det en gang det er ræva passform + de er noen duster når det gjelder kunde service . du veit ikke om noe som er i pp plast P
Jokkke Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Fett prosjekt, må følge med litt her eBay selger originale fangere hvertfall. http://www.ebay.de/itm/BMW-E92-E93-M3-O ... _688wt_919 http://www.ebay.de/itm/BMW-E92-E93-M3-O ... _528wt_919
rmb.bmw Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Fett prosjekt, må følge med litt her eBay selger originale fangere hvertfall. http://www.ebay.de/itm/BMW-E92-E93-M3-O ... _688wt_919 http://www.ebay.de/itm/BMW-E92-E93-M3-O ... _528wt_919 hmm kule de der men de passer vell ikke min bil ?
rmb.bmw Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Hei igjen folkens. Beklager for at jeg har vært sløv i det siste, men har ikke så mye å fortelle egentlig. sterio har ikke kommet enna pga strømmen bilradio har ikke motatt noen ting, ( posten som er trege ) for det meste har jeg egentlig jobbet med å få oppusingen ferdig. Den gode nyheten er at løftebukker,skaper verkstedbord osv kommer på tirsdag. alt utenom verktøy. men satser på å starte med bilen i løpet av uka. men kan ikke love noe:D grunnen til forsinkelser er pga norwegian tools lovet oss snap-on verktøy . og tyske løftebukker. den det viste seg å være cina løfte bukk og fake snap-on verktøy som dem mente skulle være ekte. det sto KC Tools og ikke snapp-on.... så må bare si at de gutta der er noen luringer som driter i hva dem lover,og gir deg alt aent en det de lover... anbefaller dem ikke i heletatt. useriøst i mine øyne. de veit ikke hvordan verktøy og utstyr dem har en gang. daglig leder sier. jeg veit ikke hva vi har jeg er bare daglig leder!!! det kaller jeg useriøst!!!! så nå er alt bestilt fra wuerth. og alt utenom verktøy vogner kommer på tirsdag jeg kommer til å legge ut før og etterbilder av verkstedet når det er ferdig.. men har noen noe tips om FANGERE ?
Lars89 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 M-tech og M3-fanger er pent. Kercher/Rieger blir for mye "kebab" Selger noe som ligner veldig her: http://www.schmiedmann.no/3_serie/E93/u ... tm#1936552
simenjo Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Gratulerer med flott bil. snart varmt nok til å åpne takluka også Blir spennende å følge denne tråden!
rmb.bmw Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 M-tech og M3-fanger er pent. Kercher/Rieger blir for mye "kebab"Selger noe som ligner veldig her: http://www.schmiedmann.no/3_serie/E93/u ... tm#1936552 hmm ja har sett og tenkt på denne fangeren før men føler det er langt unna en m3 fanger. veit du om jeg kan montere carbon splitter på den ? evntuelt noen aent. takk
rmb.bmw Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Gratulerer med flott bil. snart varmt nok til å åpne takluka også Blir spennende å følge denne tråden! TAKK... ja gleder meg til sommer å sol håper bilen blir ferdig til da
Goggjack Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 hvorfor vil du bygge om en splitter ny E93 ? senk og noen flotte felger hadde jo vært knall på denne <3 Uansett flott at du tør å tenke nytt lykke til med prosjektet
rmb.bmw Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 hvorfor vil du bygge om en splitter ny E93 ? senk og noen flotte felger hadde jo vært knall på denne <3Uansett flott at du tør å tenke nytt lykke til med prosjektet Takk bygger om bilen for at den skal bli litt tøffere og at jeg skal bli fornøyd, men er veldig fornøyd med bilen slik den er nå også men vil bli enda mer fornøyd
rmb.bmw Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Hei og god kveld folkens... jeg har tenkt ganske mye i dag på en ting og det er at det blir masse detaljer med carbon. og carbon er dyrt i lengden.. derfor har jeg tenkt at jeg vil lakke alt av crom på bilen min innvendig og utvendig. samt ha carbon detaljer og bilen farge... derfor trenger jeg hjelp til dette ting som ønsket å lakkes M3 blinklys utvendig lister div crom innvendig vi kan begynne med M3 blinklys . Som har litt crom i seg det er en av tingene jeg vil lakke... se bilde så ser dere hva som ønsket å lakkere fargene det står om er : Laguna seca ( matt eller glossy) Svart ( matt eller glossy) Organge ( matt eller glossy) hvit ( matt eller glossy ) Rød ( matt eller glossy ) Holde meg til Carbon kom gjærme med farge forslag til dette... grunnen til at jeg tenker slik er for at jeg ikke vil ha formye carbon og for å spare kansje litt penger. PS takk på forhond
simenjo Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Jeg ville gått for sort gloss på detaljene. Dette passer i farge med speilholderne og vinduslistene slik de ser ut nå. Et annet forslag da kan vaere nyrer fra bmw performance som er sort gloss. Monterte de på min egen e93, og er veldig fornoyd. Personlig ikke fan av carbon, og synes matt sort plast ofte ser 'billig' ut. Viktigste er nok uansett å holde seg mest mulig trofast til en farge.
rmb.bmw Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Jeg ville gått for sort gloss på detaljene. Dette passer i farge med speilholderne og vinduslistene slik de ser ut nå. Et annet forslag da kan vaere nyrer fra bmw performance som er sort gloss. Monterte de på min egen e93, og er veldig fornoyd. Personlig ikke fan av carbon, og synes matt sort plast ofte ser 'billig' ut. Viktigste er nok uansett å holde seg mest mulig trofast til en farge. hmm hehe ja... jeg er egentlig veldig glad i carbon... men vil faktisk ha litt mindre carbon detaljer det som får meg til å undervurdere svar er at det er mest svarte detaljer inne i bilen.. favoritt fargen min er jo egentlig blå laguna seca m3 fargen... eller rød. men er redd det ikke vil passe bilen .. har noen andre der ute , noen forslag ? .
rmb.bmw Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Jeg ville gått for sort gloss på detaljene. Dette passer i farge med speilholderne og vinduslistene slik de ser ut nå. Et annet forslag da kan vaere nyrer fra bmw performance som er sort gloss. Monterte de på min egen e93, og er veldig fornoyd. Personlig ikke fan av carbon, og synes matt sort plast ofte ser 'billig' ut. Viktigste er nok uansett å holde seg mest mulig trofast til en farge. hmm hehe ja... jeg er egentlig veldig glad i carbon... men vil faktisk ha litt mindre carbon detaljer det som får meg til å undervurdere svar er at det er mest svarte detaljer inne i bilen.. favoritt fargen min er jo egentlig blå laguna seca m3 fargen... eller rød. men er redd det ikke vil passe bilen .. PS skal lakkere med plasti dip.... har noen andre der ute , noen forslag ? .
UFC Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Glans sorte detaljer Hvorfor ikke gå for denne fargen på bilen? Da kan du jo også foliere bilen og detaljene, blir billigere en lakkering Dette er spesielle farger, du vil skille deg ut. Vet ikke om det er det du er ute etter? Matt blue. Lime green.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå