Gå til innhold

RMB´S E93. Bazooka NOS Ferdig .4 nye bilder+1video. Side:28

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et lite tips :)

Bygg bilen akkurat som du vil ha den :) skal du ende opp med en bil som bimmers.no har bygget eller en som du selv har bygget ?

Flott at du lar oss være med i prosessen men noen valg må du ta selv. Kan ikke tilfredsstille alle her på forumet :)

:)

hehe sant det

men problemet er at jeg ikke veit hvordan farger jeg skal velge

• Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei dette gidder jeg ikke mer!!!!!!!!!! :D

jeg skal ha fargene

matt rød

matt svart på detaljene

og litt carbon på detaljene...

ferdig........

nå går jeg å lakkere litt.... tilbake om en 1 times tid.. med bilder..

Skrevet

Du har 113 innlegg på en uke og ikke kommet med en eneste ting. Dessuten har du glemt å skrive filmteam i rødt i mange ganger. Det er ikke bra.;-)

For å være helt ærlig, så tror jeg ikke filmteam har så mye igjen for å sponse deg med en tråd her. Om du ønsker det med din bil, så er det lite trolig at det er mange andre som følger etter å kjøper folie og sterio, skrives forøvrig stereo, fordi de sponser deg med det.

At du har gjort ett kupp og fått de med deg på dette er din fortjeneste. Få deg en jobb som selger.

Skrevet
Du har 113 innlegg på en uke og ikke kommet med en eneste ting. Dessuten har du glemt å skrive filmteam i rødt i mange ganger. Det er ikke bra.;-)

For å være helt ærlig, så tror jeg ikke filmteam har så mye igjen for å sponse deg med en tråd her. Om du ønsker det med din bil, så er det lite trolig at det er mange andre som følger etter å kjøper folie og sterio, skrives forøvrig stereo, fordi de sponser deg med det.

At du har gjort ett kupp og fått de med deg på dette er din fortjeneste. Få deg en jobb som selger.

unskyld meg hvorfor gidder du å skrive i hele tatt her hvis du har bare negative tanker om meg.

og jeg slipper å finne meg en jobb som selger når jeg er bilselger.

grunnen til at det har blitt så mye er pga jeg har vært veldig usikker.

Skrevet

Mulig jeg er dum eller noe sånt, men om du er usikker, så er ikke en avstemning med 7 stemmer det som bør avgjøre hva slags farge du skal ha på bilen din. Du har en helt kul bil som den er. Hvorfor ødelegge den med en masse skit, fordi du har fått det gratis. Hadde 10 pers er sagt du skulle hatt bilen rosa. ...... Ja da vil hele bimmers at du vil ha den rosa. Noen ganger blir man lurt av telefonspøker. Noen ganger blir man lurt av en avstemning.

Skrevet
Mulig jeg er dum eller noe sånt, men om du er usikker, så er ikke en avstemning med 7 stemmer det som bør avgjøre hva slags farge du skal ha på bilen din. Du har en helt kul bil som den er. Hvorfor ødelegge den med en masse skit, fordi du har fått det gratis. Hadde 10 pers er sagt du skulle hatt bilen rosa. ...... Ja da vil hele bimmers at du vil ha den rosa. Noen ganger blir man lurt av telefonspøker. Noen ganger blir man lurt av en avstemning.

sant så sant

men jeg ser hva andre mener og deretter setter jeg meg ned å bestemmer meg for hva jeg vil ha :D

alle her ute sa bruk svart glossy jeg valge svart matt for jeg følte det vil bli bedre...

ps er ferdig å lakkere nå så legger ut bilder :D

Skrevet

da ble det svart matt på detaljene...

jeg har lakkert m3 blinklysene i kveld og legger ut noen bilder... :D

zk1c9ujt9ign7ny0v0r8.jpg

slik ser den orginal ut

2b7xsj1qnfk43upby980.jpg

klar til lakkering

f5rmv2bfy9jnsixs3b1i.jpg

under lakkering

mn1oy2dcu3fe0ml60g07.jpg

ferdig lakkert i svart matt :D

Skrevet

Hei og godkveld folkens...

jeg beklager for at jeg ikke har fått lakt ut noe her men jeg har hatt litt dårlige tider som alle andre,

men nå er jeg tilbake og kommer nå med en liten uppdate...

jeg har besten at jeg ikke skal ha noe ekte carbon på bilen, pga det er dyrere enn det er brukbart.

og lommeboken min begynner å bli litt tom:D.

legger ut et innlegg i morgen med hva som skal gjøres med bilen før sommeren, og et hva som jeg skal gjøre under sommeren... :D

men legger ut noen bilder av hva som har skjedd i det siste. og fra neste uke er det masse uppdate...

bilen er strippet

ju6lb1hvzk5cbslzw6bo.jpg

a0y8hkompr3gvdn0v3a8.jpg

nå ser dere også litt av verkstedet :D

Skrevet

Hei igjen.

Nå kommer jeg med en liten uppdate, om hva som skal gjøres. Før under og etter sommeren...

FØR SOMMERN

M3 FRONTSKJÆRMER

M3 BLINKLYS

M3 SPYLEVESKETANK

M3 PANSER

ICC SPOILER ( BAKLUKE )

HEL FOLERING

LAMINEX PÅ FRONTLAMPER,BAKLAMPER,GRØFTLYS.

FELGER 19" (BBS RETRO)

AC SIDEKJØRT

BMW PORFORMANCE GIRKULE OG HÅNDBREKK

M3 LISTER

ALT AV STEREO

UNDER/ETTER SOMMEREN.

M3 SPEIL

FRONT FANGER USIKKERT ENDA MEN KOMMER SNART MER INFO

BAK FANGER USIKKERT ENDA MEN KOMMER SNART MER INFO

4 RØR EKSOS

SENKING

HVA SYNTES DERE OM FELGENE JEG HAR VALGT ?

wlhyu9b7ymuxvehyjvsu.jpg

Skrevet

Senk bør alltid komme først på en utstillings/entusiast/gatebil. Ser fort litt halvveis ut uten senk. Er jo svært fort gjort å montere også.

Og ser for meg at det blir litt rart med m3 panser og skjermer i kombinasjon med standardfangere?

Lykke til og stå på! Så ut som et RÅTT verksted du har skaffa deg! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...