rmb.bmw Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Et lite tips Bygg bilen akkurat som du vil ha den skal du ende opp med en bil som bimmers.no har bygget eller en som du selv har bygget ? Flott at du lar oss være med i prosessen men noen valg må du ta selv. Kan ikke tilfredsstille alle her på forumet hehe sant det men problemet er at jeg ikke veit hvordan farger jeg skal velge
rmb.bmw Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 nei dette gidder jeg ikke mer!!!!!!!!!! jeg skal ha fargene matt rød matt svart på detaljene og litt carbon på detaljene... ferdig........ nå går jeg å lakkere litt.... tilbake om en 1 times tid.. med bilder..
Lars-Nord Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Du har 113 innlegg på en uke og ikke kommet med en eneste ting. Dessuten har du glemt å skrive filmteam i rødt i mange ganger. Det er ikke bra. For å være helt ærlig, så tror jeg ikke filmteam har så mye igjen for å sponse deg med en tråd her. Om du ønsker det med din bil, så er det lite trolig at det er mange andre som følger etter å kjøper folie og sterio, skrives forøvrig stereo, fordi de sponser deg med det. At du har gjort ett kupp og fått de med deg på dette er din fortjeneste. Få deg en jobb som selger.
rmb.bmw Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Du har 113 innlegg på en uke og ikke kommet med en eneste ting. Dessuten har du glemt å skrive filmteam i rødt i mange ganger. Det er ikke bra.For å være helt ærlig, så tror jeg ikke filmteam har så mye igjen for å sponse deg med en tråd her. Om du ønsker det med din bil, så er det lite trolig at det er mange andre som følger etter å kjøper folie og sterio, skrives forøvrig stereo, fordi de sponser deg med det. At du har gjort ett kupp og fått de med deg på dette er din fortjeneste. Få deg en jobb som selger. unskyld meg hvorfor gidder du å skrive i hele tatt her hvis du har bare negative tanker om meg. og jeg slipper å finne meg en jobb som selger når jeg er bilselger. grunnen til at det har blitt så mye er pga jeg har vært veldig usikker.
Lars-Nord Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Mulig jeg er dum eller noe sånt, men om du er usikker, så er ikke en avstemning med 7 stemmer det som bør avgjøre hva slags farge du skal ha på bilen din. Du har en helt kul bil som den er. Hvorfor ødelegge den med en masse skit, fordi du har fått det gratis. Hadde 10 pers er sagt du skulle hatt bilen rosa. ...... Ja da vil hele bimmers at du vil ha den rosa. Noen ganger blir man lurt av telefonspøker. Noen ganger blir man lurt av en avstemning.
rmb.bmw Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Mulig jeg er dum eller noe sånt, men om du er usikker, så er ikke en avstemning med 7 stemmer det som bør avgjøre hva slags farge du skal ha på bilen din. Du har en helt kul bil som den er. Hvorfor ødelegge den med en masse skit, fordi du har fått det gratis. Hadde 10 pers er sagt du skulle hatt bilen rosa. ...... Ja da vil hele bimmers at du vil ha den rosa. Noen ganger blir man lurt av telefonspøker. Noen ganger blir man lurt av en avstemning. sant så sant men jeg ser hva andre mener og deretter setter jeg meg ned å bestemmer meg for hva jeg vil ha alle her ute sa bruk svart glossy jeg valge svart matt for jeg følte det vil bli bedre... ps er ferdig å lakkere nå så legger ut bilder
rmb.bmw Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 da ble det svart matt på detaljene... jeg har lakkert m3 blinklysene i kveld og legger ut noen bilder... slik ser den orginal ut klar til lakkering under lakkering ferdig lakkert i svart matt
rmb.bmw Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Hei og godkveld folkens... jeg beklager for at jeg ikke har fått lakt ut noe her men jeg har hatt litt dårlige tider som alle andre, men nå er jeg tilbake og kommer nå med en liten uppdate... jeg har besten at jeg ikke skal ha noe ekte carbon på bilen, pga det er dyrere enn det er brukbart. og lommeboken min begynner å bli litt tom:D. legger ut et innlegg i morgen med hva som skal gjøres med bilen før sommeren, og et hva som jeg skal gjøre under sommeren... men legger ut noen bilder av hva som har skjedd i det siste. og fra neste uke er det masse uppdate... bilen er strippet nå ser dere også litt av verkstedet
Goggjack Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Flott å se at du har kommet igang for fult Bra jobba
rmb.bmw Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Flott å se at du har kommet igang for fult Bra jobba tusen takk håper du vil følge med videre
rmb.bmw Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 har sett litt på felger nå å ble ganske keen på et par fra bbs retro si deres mening legger ut bilde
rmb.bmw Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Hei igjen. Nå kommer jeg med en liten uppdate, om hva som skal gjøres. Før under og etter sommeren... FØR SOMMERN M3 FRONTSKJÆRMER M3 BLINKLYS M3 SPYLEVESKETANK M3 PANSER ICC SPOILER ( BAKLUKE ) HEL FOLERING LAMINEX PÅ FRONTLAMPER,BAKLAMPER,GRØFTLYS. FELGER 19" (BBS RETRO) AC SIDEKJØRT BMW PORFORMANCE GIRKULE OG HÅNDBREKK M3 LISTER ALT AV STEREO UNDER/ETTER SOMMEREN. M3 SPEIL FRONT FANGER USIKKERT ENDA MEN KOMMER SNART MER INFO BAK FANGER USIKKERT ENDA MEN KOMMER SNART MER INFO 4 RØR EKSOS SENKING HVA SYNTES DERE OM FELGENE JEG HAR VALGT ?
Goggjack Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Felgene kommer til å sitte som et skudd på den bilen med riktig senk
Lars89 Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Senk bør alltid komme først på en utstillings/entusiast/gatebil. Ser fort litt halvveis ut uten senk. Er jo svært fort gjort å montere også. Og ser for meg at det blir litt rart med m3 panser og skjermer i kombinasjon med standardfangere? Lykke til og stå på! Så ut som et RÅTT verksted du har skaffa deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå