VegarVS Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Hei! Har en E30 som går het greit, men på høyere turtall det akkurat som om den får motstand( for lite bensin?). Og selvom jeg girer opp, og får ett lavere turtall, fjusker den likedan i 2-3 sekunder før det gir seg. Akkurat bytta plugger uten hell. Tips anyone? Sent from my vacuumer using Tapatalk
Julianv Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Tenkte det samme.. M40-motoren har problemer med at kamaksel blir fort slitt ut, og da vil den gå merkbart dårlig på høyt turtall. Nå skal jeg ikke si at dette er ditt problem, men er jo ikke verre enn å skru av toppdekselet og se..
VegarVS Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 okei.. jaja, det kunne alltids vært verre.. får vel sjekke opp i det en dag takker for svar!
tbardalen Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 En annen ting er at det oljerøret som går over kamakslene kan bli tett. Mitt måtte jeg rense ganske grundig. Evt så koster ikke nytt mange kronene
VegarVS Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 ahaa.. tusen takk for gode tips! satse på at jeg får tid til dette når det blir litt varmere i været )
scoot Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 En annen ting er at det oljerøret som går over kamakslene kan bli tett. Mitt måtte jeg rense ganske grundig. Evt så koster ikke nytt mange kronene Kjøp et nytt slikt samtidig som du kjøper kam. Måtte bytte på min gamle M40 motor også, forbanna drittmotor i grunn.
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 noen av dere som byttet kam eller skrota motoren? bytta dere også da løftere?
scoot Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Kjøp kit på koed med både kam, "spruterøret" og løftere. Er en ganske enkel og rett fram jobb, jeg bytta min på et par timer
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 okei.. mye kosta det deg? har funnet ett kit på ebay også med løftere + armer og pakninger.. uten sprutrøret, men det kan jeg bestille originalt
scoot Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Koster vel snaue 2500 kr på koed om jeg ikke husker gæli.
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 okei.. får det fra ebay for ca 1600 ink frakt.. kommer det røret i tillegg da på noen hundrelapper.. sleit litt med å finne noe på koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå