m520 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 jeg er fullstendig avhengig av senk, både for utseende, å kjøreegenskaper:)
Djwik Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 verksteds lokalet jeg har skaffet meg kommer til å bli bra detta her regner med at noen bmwer vil komme å gå herfra fremover
Djwik Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 og divaen har fått lurt seg inn i varmen også
Djwik Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 skal til å bytte støtdemper foran på bilen også lurer jeg på åssen det er å skifte over fjæra på demperene på denne for jeg tror at demperene er to veis at den demper opp og ned mulig jeg tar feil men har vert borti det på e46 i hvertfall har bytta fjærer bak på e39 før men ikke foran så er derfor jeg lurer
Djwik Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 ja fikk pris overslag fra lakkern i dag på oppretting og halv lakkering av bilen å det kom på 22000 så jeg tror jeg får finne på noe annet
Djwik Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 fått montert i setene nå har ikke satt på panelene enda
m520 Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Åh! det var den fargen jeg ville ha i min også, men fikk grått så billig! veldig fint med lyst skinn, å mørkt interiør. Har du dørtrekka også? du burde bytte bare stoffet i di dørtrekka du har om til beige skinn. da får du "individual-Look" på interiøret. Det var ihvertfall det jeg gjorde
Djwik Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 har dør trekka også de jeg har er sorte øverst også er de lyse nedovervurder også å prøve bruke karbonfiber folie på den beige delen av panelet(ikke skinnet) men selve plastik delenaldri sett noen har gjort det så kanskje det blir bra om jeg får det til
m520 Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Okey, blir spennende å se når det blir ferdig. Kanskje jeg kunne tatt en tur bort å sett på bilen din en dag?
Djwik Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 ja det kan du sikkert den står på verkstedet mitt på sem
m520 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Veldig fin bil du har! Morsomt å se den i virkeligheten!
Djwik Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2013 ja har bestemt meg for å lage carbon-induvidual look på interiøret mitttre listene skal få være ifredhar svart interiør og beige skinn og beige dør panelerog det er dør panelene og beige plastikk detaljer som kommer til å bli foliert med svart carbonfolie har aldri sett noen har gjort det på e39 untat på lister så jeg tror det vil bli bra om jeg får det til det gjenstår å seer sikkert noen som vil reagere på det (takk for oppmerksomheten på forhånd) kommer til å skje om noen liker det eller ei
S. Gunstad Skrevet Oktober 11, 2013 Skrevet Oktober 11, 2013 Kan det være samme farge som på denne: http://bimmers.no/topic/647757-eravnes-e39/http://bimmers.no/topic/721713-jon-a-1998-e39-523ia/Veldig pen bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå