Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er fullstendig avhengig av senk, både for utseende, å kjøreegenskaper:)

• 3 weeks later...
Skrevet

verksteds lokalet jeg har skaffet meg

j5mngz6a26cwvdhmpmpv.jpg

kommer til å bli bra detta her

regner med at noen bmwer vil komme å gå herfra fremover

• 3 weeks later...
Skrevet

skal til å bytte støtdemper foran på bilen også lurer jeg på åssen det er å skifte over fjæra på demperene på denne for jeg tror at demperene er to veis at den demper opp og ned mulig jeg tar feil men har vert borti det på e46 i hvertfall

har bytta fjærer bak på e39 før men ikke foran så er derfor jeg lurer

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

ja fikk pris overslag fra lakkern i dag på oppretting og halv lakkering av bilen å det kom på 22000 så jeg tror jeg får finne på noe annet

Skrevet

Åh! det var den fargen jeg ville ha i min også, men fikk grått så billig! veldig fint med lyst skinn, å mørkt interiør. Har du dørtrekka også? du burde bytte bare stoffet i di dørtrekka du har om til beige skinn. da får du "individual-Look" på interiøret. Det var ihvertfall det jeg gjorde :)

Skrevet

har dør trekka også de jeg har er sorte øverst også er de lyse nedover
vurder også å prøve bruke karbonfiber folie på den beige delen av panelet(ikke skinnet) men selve plastik delen
aldri sett noen har gjort det så kanskje det blir bra om jeg får det til 

Skrevet

Okey, blir spennende å se når det blir ferdig. Kanskje jeg kunne tatt en tur bort å sett på bilen din en dag? :)

Skrevet

ja har bestemt meg for å lage carbon-induvidual look på interiøret mitt
tre listene skal få være ifred
har svart interiør og beige skinn og beige dør paneler
og det er dør panelene og beige plastikk detaljer som kommer til å bli foliert med svart carbonfolie

har aldri sett noen har gjort det på e39 untat på lister så jeg tror det vil bli bra om jeg får det til det gjenstår å se
er sikkert noen som vil reagere på det (takk for oppmerksomheten på forhånd) kommer til å skje om noen liker det eller ei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...