Kristov Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hvem er det som skaffer Supersprint i Norge til gode priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Jeg kjøpte supersprint bakpotte + mellomrør hos svendsen eksos for en del år tilbake på en e46. Nå husker jeg ikke om jeg sjekket så mye rundt hos andre på priser, men tror det var rundt 5-6k inkl. montering jeg betalte den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Felgimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Jeg handlet Supersprint bakpotte og mellomrør hos Svendsen. Tror jeg betalte en 6500,- inkl. montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Jeg kjøpte min mellompotte hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Koed skaffer. Jeg handlet hos de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå