Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

1998 audi a4 1,8 t avant vurderes byttet mot bmw. Bilen har supersport justerbart understell , forsterket forstilling samt nye skiver og klosser bak.

Skn chip ( 196 hk iflg produsent) Olje og filter er byttet hver 7500km.Bilen er i bra stand og alt fungerer som det skal. Eu godkjent fram til jan 14.

Avtagbart hengefeste .Spec stage 2 clutch .Km-stand er 231K

DSC_0207.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0016.jpg

IMG_0015.jpg

IMG_0014.jpg

IMG_0013.jpg

IMG_0011.jpg

IMG_0010.jpg

Skrevet

Ot. Enig med evovrs, men jeg kan i motsettning til han by det dobbelte! 2kr, så blir du kvitt en audi. :P

Jeg tror nok ikke Bimmers er stedet for å selge noen VAG bil. Da slike grupper enten er BMW "frelst" og hater Audi eller motsatt. Det er bare slik det ofte er har jeg inntrykk av. :wink:

Skrevet

Er klar over at dette kanskje ikke er det beste stedet , men er jo lov å høre. Mtp pris så er det gjort mye og bilen er behandlet meget bra så derfor er prisen satt deretter. Har dokumentasjon på alt som er gjort ( en perm)

• 1 month later...
Skrevet
gir deg 2 kebaber - 10 kg bananer + en 200 lapp og 1 øl for den ;)

Regner med det er 2 små kebaber, monopol penger og en munkholm? Isåfall er dette et godt bud!:-P

Skrevet
gir deg 2 kebaber - 10 kg bananer + en 200 lapp og 1 øl for den ;)

Regner med det er 2 små kebaber, monopol penger og en munkholm? Isåfall er dette et godt bud!:-P

Ahahahaha :lol: , og bananer fått på Rema1000 som har gått ut på dato såklart. Kebaber var visst fra ifjor. :lol:

Skikkelig godstemning for VAG her på forumet altså.. Det var vel ikke så rart men. Veldig mange her inne veldig sånn: Enten VAG eller BMW, og det motsatte er bare dritten. Hehehehe, Når man er så dum å poster VAG produkter her inne så må man være forberedt på noe slikt no! :wink:

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg på hvilket stadiet de forkjellige som poster er på. Kan jo hende det er noen seriøse her også. Bra biler både BMW og AUDI..

Skrevet
Spiller ingen rolle for meg på hvilket stadiet de forkjellige som poster er på. Kan jo hende det er noen seriøse her også. Bra biler både BMW og AUDI..

Må tåle og få litt. Er ikke ment så seriøst fra min side ihvertfall. Lykke til med salget, men trur desverre ikke dette er stedet.

Skrevet

Tåler det meste jeg :). Vet at dette ikke er det " rette " stedet, men må jo prøve. Kunne jo hende noen hadde en BMW de skulle kvitte seg med eller at de trengte en god bil nummer 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...