Håvar Laugen Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hei. Har da kjøpt meg min første BMW, og angrer foreløbig ikke betalte 5500 kroner for bilen da den har vært gjennom litt av vært. denne bilen har nå gått å loop i nærområdet her der den har blitt behandlet slik jødene ble behandlet under 2 verdenskrig! den har vært på en taktur, og bare blitt utsarvet. av en eller annen grunn er den lakkert med kamelonlakk uten at jeg begriper hvorfor. bilen er orginalt en 518, men godkjent ombygd til 520. blir litt rydding i motor rom da det er noen raske finurlige løsninger der. girkasse var havarert og blir vell satt inn ny kasse ikveld/natt bilen har noen skavanker her og der, men iløpet av våren/sommeren skal den få noen nye skjermer, dører fangere og skjørt sammen med ny lakk lakk er utvalgt i 3 forsjellige farger, og gleder meg veldig til å se den ferdig. er en kompis av meg som jeg kjøpte denne bilen ifra som er den eneste som vet fargekombo, og han mener den kommer til å blir RÅÅ etter hvert blir det ny forstilling, justerbare coilovers 18-19" felger, komplett sort M5 skinnint profftonede ruter hele veien, og om jeg får papirer igjenom BT blir det å satse på godkjent ombygd til E34 M5 har ikke mange bilder for øyeblikket men kommer noen etter hvert som jeg får gjort ting å tang med bilen en ting er iallefall sikkert, denne bilen skal få den framtiden den fortjener og skal få seg noen velfortjente timer i garasjen med nye deler og lakk og rett å slett bare kose meg med den
Kristiansan'årn Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Ta av den stylinga og VOLDTA DET!!!! Sterk motstander av jallakitt! Ellers hørtes det ut som gode planer sent from my microwave using tapatalk
Håvar Laugen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 stylinga blir tatt av og påtent, skjønner ikke de som skal prøve å spare penger med å bruke noe så stygt på bilene. her blir det vell 520 fram og bakfangere, synes de så spesielle at de fortjener å bli brukt
Håvar Laugen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 noen som vet hvor vanskelig det er å overhale girkassen? går ikke i revers, men kunne tenkt meg å overhalt kassen å hatt i reserve
Kristiansan'årn Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 stylinga blir tatt av og påtent, skjønner ikke de som skal prøve å spare penger med å bruke noe så stygt på bilene. her blir det vell 520 fram og bakfangere, synes de så spesielle at de fortjener å bli brukt Påtenning liker vi sent from my microwave using tapatalk
Hzh Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 stylinga blir tatt av og påtent, skjønner ikke de som skal prøve å spare penger med å bruke noe så stygt på bilene. her blir det vell 520 fram og bakfangere, synes de så spesielle at de fortjener å bli brukt Påtenning liker vi sent from my microwave using tapatalk +1
sveigis Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Blir alltid på godt humør når jeg ser at sånn type styling forsvinner fra biler,spesiellt da fra biler som bmw.Bra du får et mer eller mindre originalt utseende på den og det fortjener den.
Håvar Laugen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 det virker som om mange er imot denne type styling, derfor har jeg bestemt meg for å filme smeltingen av den dritten å legge den ut her
Kristiansan'årn Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 det virker som om mange er imot denne type styling, derfor har jeg bestemt meg for å filme smeltingen av den dritten å legge den ut her Du er en engel! sent from my microwave using tapatalk
Håvar Laugen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 ingen engel, bare respekt for gamle verdifulle objekter som fortjener omsorg
Håvar Laugen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 har da tatt ut girkasse, men den nye var selvfølgelig fra en gamlere bil men virker som det løser seg snart har derimot da fått tid til å nøste opp i noe dårlig ledningsnett. tok ut deler av dashbordet og ble litt fra meg da jeg så hvordan det så ut bak der. det var ledninger i hytt og gevær og bare jalla løsninger. men nå er det meste nøstet opp i og begynner å få det bra igjen, har ordnet opp ledninger til cd-spiller, og må finne ut av 3-4 ledninger med konstantstrøm på som jeg er usikker på hva de egentlig er til. instrumentpanel funker ikke så må se på hva som er grunne til det, i tilleg til at det var montert en ekstra plate med startknapp på, som selfølgelig er kassert og skal legge ledninger tilbake til tenningslås. virker som om noen har forvekslet denne bilen med en 240, siden den virker å være hentet rett ut fra harryland! legger ved ett bilde av motoren i Omegaen til en kompis, har har i d minste en sjikelig motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå