Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er adapter for å feste ny 8". De fleste aftermarket elementer er litt forskjellige fra det originale elementet så man må ha en adapterplate for å få festa det nye elementet skikkelig til kassa.

Fant omsider noen tråder om oppgradering av dette. 6.5" sitter i samme kasse som 8" ifølge de trådene jeg fant. Blei litt fram og tilbake her ja, hehe.

SWS til venstre, original 6.5" til høyre (med original brakett for å passe i samme kasse som 8")

5p94b17hqkt4lrr6ij3y.jpg

Hentet fra denne tråden:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=540954

Mange flere tråder om oppgradering av basis anlegg her:

http://www.e90post.com/forums/showpost. ... ostcount=4

Skrevet

Takker for gode svar... Da har jeg en løsning klar... Alpine upgrade pakken i tillegg til 2 nye 8" sub-er. Da gjenstår egentlig bare å få avklart monteringen.... Har lest monteringsanvisningen og konkluderer med at det er en jobb jeg klarer men en jobb jeg garantert kommer til å ødelegge noe underveis... :? Det nevnes at dette er en 2 timers jobb men når man ikke har gjort det før så antar jeg at det glatt kan bli en 10- timers inkludert svært mye banning.... Siden dette er en BMW oppgradering så kan jeg vel gjerne søke lykken hos de/lokale bmw verkstedene? Subene kan jeg vel ligge selv i forkant. Må ikke av med setene for å bytte sub-er sant?

Skrevet
Må ikke av med setene for å bytte sub-er sant?

Du må løsne setene og vippe de bakover for å komme til. 4 skruer. Smal sak :)

m3n2hpltuzwzilw6xd30.jpg

Skrevet

Den er grei. Da blir det bare å finne dem som selger de earthquake sws8 sub-ene billigst og montere dem. Jeg har sendt ut noen forespørsler ang. Montering av alpine upgrade packen

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...