Gå til innhold

Bmw M5 orginal vurderes solgt om prisen er den rette

Share

Anbefalte innlegg

Orginal M5 vurderes solgt.

3.8 liters rekkesekser på 340 hk og 400 nm.

Motor går og starter som ei klokke.

Olje blir skiftet på ca 5000 km, eller kvart år, siden bilen skjelden blir kjørt 5000km på en sesong.

Denne bilen er en orginal bil fra 1994 med nivåregulering (nurnburgringpakke) edc dempere, 6 gir, største bremsene og i perfekt stand.

Bilen er nylakkert for 2 år siden og blir kun brukt på solskinnsdager, bilen står alltid lagret tørt og varmt når den ikkje vert brukt og har aldri vert vinterkjørt, bilen er registrert med skilt på norske veier.

Svart strøkent skinnintriør med el.seter med memory og varme, svart taktrekk, nye bremseskiver, demperne vart byttet for ca 15000 km siden, bilen har rullet 165 000 km.

Har 2 sett felger til bilen, orginale 18" felger og keskin 18" felger.

Med gode dekk på begge felgsett.

Bilen vart nylakkert og har ingen striper eller bulker.

Sorte de-lykter og kvite blinklys på hele bilen

Rutene er tonet, EU kontroll vart utført med 0 feil i mai 2012.

Bilen vurderes solgt om prisen er den rette, dvs eg har lagt ut mykje penger på denne bilen og selger den ikkje før budet kommer til mine forventninger da den ikkje MÅ selges, dette er mitt barn, men vurderer kjøp av ny bil.

Har ein heil perm med dokumentajon på bilen.

Ta kontakt i innboks om du skulle vere intressert og for meir info om bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt irriterende når folk spør KOR i landet den står, spiller det noen rolle når en skal kjøpe en slik skjelden bil? Men bilen står i i førde i sogn og fjordane og prisen eg tenker er 280-300 000,-

Ekstremt pen bil du har!

Prisen du ønsker er sikkert rikitig, men du bør nok prøve å annonsere på finn og andre steder også for å sjekke om det er realistisk. Har selv solgt e34 m5 for halle prisen av det du ønsker og det tok tid nok :D

Sånn ellers så er det nok fornuftig å skjule både bosted og skilt nr og slik, det har jo forsvunnet masse M biler på mystisk vis siste årene :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt irriterende når folk spør KOR i landet den står, spiller det noen rolle når en skal kjøpe en slik skjelden bil? Men bilen står i i førde i sogn og fjordane og prisen eg tenker er 280-300 000,-

Det har vell kanskje litt med at det er litt lettere for folk å dra en kort avstand for å først se på en slik bil enn å reise land å fette strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å bli irritert over at folk spør hvor den står i landet.

Er ikke alle som har tid/ gidder å reise landet rundt for å se/kjøpe bil.

bilen er absolutt meget pen, og er jo verdt en liten kjøretur for å bli hentet evnt :)

Finn.no er nokk et bedre sted å annonsere enn her, i den prisklassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt pen bil du har!

Prisen du ønsker er sikkert rikitig, men du bør nok prøve å annonsere på finn og andre steder også for å sjekke om det er realistisk. Har selv solgt e34 m5 for halle prisen av det du ønsker og det tok tid nok :D

Sånn ellers så er det nok fornuftig å skjule både bosted og skilt nr og slik, det har jo forsvunnet masse M biler på mystisk vis siste årene :evil:

Bilen står nok på en plass det ikkje er mulig og stjele han, hadde en M5 for eit par år siden som vart stjelt, så de lar eg ikkje skje igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk denne i Høyanger ei stund? Er uansett det råeste eg har har kjørt innenfor e34! Lykke til med salget!

den i høyanger er min bror som har :D og nei,den er ikkje tilsalgs:) selger ikke en orginal 3.8 nurburing:) kommende klassiker:) trist du skal selge bilen..men skjønner det hvis du skal

realisere en annen drøm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...