Savage Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Hei En dag dukket det opp feilmelding på dashbordet, at det er noe galt med lysene mine, Når jeg starter bilen blinker lysene mine 5-6 ganger, og under kjøring så blinker de, (jævelig irriterende når andre bilister blinker imot) Hvor de røde lyspærene dukker opp på tegningen av bilen er forskjellige hver gang, (På bildet er det de 2 foran, andre ganger kan det være en bak eller en foran osv...) Ingen av lyspærene har gått. Jeg har byttet batteri for en stund siden, kan det ha noe å si? Kan ikke huske om problemet kom etter batteribytte. I tillegg har jeg diverse andre lamper som lyser, blandt annet ABS, Er dette en sensor som har gått? Hvordan ta tak i problemet? Også har jeg en rød lampe som lyser nederst på høyre side av dashen, (ved siden av ABS-lampa) er dette tegn på dårlige bremseklosser? på tide å bytte dem?? På forhånd takk for svar!
Savage Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Holder til i bødalen, like ved asker.
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Da kan jeg hjelpe deg i morgen kveld om du er interessert Billigere enn BMW verksted hehe.
Stawky Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Når det kommer til lysene så ville jeg prøvd og bytte pærene hvis du ikke har gjort det. ABS lampen kan jo være en ABS sensor, en diagnose vill gi svaret på det. Lampen ved siden av ABS'en indikerer nok at håndbrekk er på eller at det er lite bremseveske, det er en annen lampe hvis bremseklossene må byttes.
Savage Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Da kan jeg hjelpe deg i morgen kveld om du er interessert Billigere enn BMW verksted hehe. Jeg er interissert, men Har dessverre ikke tid før en 20.feb, Mulighet etter det? Hvor mye tar du? Når det kommer til lysene så ville jeg prøvd og bytte pærene hvis du ikke har gjort det.ABS lampen kan jo være en ABS sensor, en diagnose vill gi svaret på det. Lampen ved siden av ABS'en indikerer nok at håndbrekk er på eller at det er lite bremseveske, det er en annen lampe hvis bremseklossene må byttes. Ok, brekket er ikke på, ad vil det pipe vis brekket er på, Og er det er nok bremsevæske på den, så skal nok ikke være noen av de delene takker for svar
Savage Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Har fått til en video av blinkingen ved oppstart, samtidig et bilde av blinklyslampene som lyser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå