Gå til innhold

Integrert multimedie "PC" i e39

Anbefalte innlegg

Hei, har en 97 e39 touring som jeg er på leting etter ny mediespiller, og lurer på om det hadde gått ann å bruke en raspberry pi ( http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--an ... 00312.aspx ) og en touch-skjerm integrert der hvor cd spilleren er nå. Og kjøre android eller linux på denne, og dermed ha navigasjon, spotify og handsfree til telefon integrert.

Er det noen som har prøvd dette før og vet hvordan det funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør ikke være noe problem, men det er ikke en løsning man velger om du vil ha noe som skal fungere med en gang. Da er det bedre å velge en ferdig spiller laget for E39 som nevnt.

Jeg hadde selv PC i Primeraen min (lenge før det var noe som het Android og raspberry), og selv om det fungerte greit holdt jeg alltid på med nye tanker og prosjekter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ideen kom etter jeg satt på en e46 med d99 dynavin da jeg synes denne var treg, og en raspberry er jo kraftigere og bør klare og kjøre spotify og lignende uten broblemer.

Men det blir nok til at jeg kjøpen dynavin, en pioneer spiller eller haulingan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broblemet er jo at Win 8 wil vøre knotete å betjene på en så liten skjerm, finnes jo touch optimaliserte linux distroer, og dette er en stor enhet, men hvis du bygger selv kan du ha selve Maskinen og HDD i bagasjerommet og bare skjermen framme, og siden det ikke vil være fysiske knapper på skjermen kan du faktisk ha en ganske stor skjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...