Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått hjem bilen, det gikk vel og smooth! Har sjekket litt rundt angående nøkkel og dette med feilen i dashbordet ang høyre baklys, og det er ikke noe med skiltlyset, det lyser så jeg istad når jeg venta på ferga fra Horten til Moss. Og nøkkelen fikk jeg ikke noe respons, så jeg gjorde den programmeringsyncen, og når jeg trykker på lås opp, er det bare bagasjerommet som låser seg opp eller igjen, ikke dørene, så jeg må stikke nøkkelen inn i låsen. Er da batteriet dødt eller er det noe annet småtteri?

Ellers er jeg storfornøyd av og kjøre en BMW, helt himmelsk følelse!

Skrevet

Det er en video, filmet med et passe dårlig kamera inne i en garasje. Ser egentlig helt

annledes ut i virkeligheten.

De lyser såpass sterkt at de viser i dagslys, det gjør ikke de andre.

Vet ikke hva dybvik har, men det koster sikkert like mye som de jalla pærene som de tar 700 kr for.

(Som du får for under 200,- på ebay!!)

Vet ikke hvilken type pære det er, er ei spesiell ei. Så lenge det står at den passer E39 så er det gull. Og de orginale er ikke 35w de er 5w. Om du skjærer litt på orginale sokkelen kan du ta ut pæra og kun bytte den.

Skrevet
Det er en video, filmet med et passe dårlig kamera inne i en garasje. Ser egentlig helt

annledes ut i virkeligheten.

De lyser såpass sterkt at de viser i dagslys, det gjør ikke de andre.

Vet ikke hva dybvik har, men det koster sikkert like mye som de jalla pærene som de tar 700 kr for.

(Som du får for under 200,- på ebay!!)

Vet ikke hvilken type pære det er, er ei spesiell ei. Så lenge det står at den passer E39 så er det gull. Og de orginale er ikke 35w de er 5w. Om du skjærer litt på orginale sokkelen kan du ta ut pæra og kun bytte den.

Skjønner. Kan jo være noe med kameraet, iPhonen min fanger ikke opp Xenonlyset engang på den gamle bilen min, har ikke prøvd på BMWen enda. Men ivertfall, her er pærene som Dybvik har, er 6watt, så de er vel kanskje ikke så mye sterkere enn de som sitter der originalt? Skal se hva valget faller for, så får du vite det :)

Mr Mykland, Bilde fra annonsen, har ikke tatt noen bilder enda, hehe!

Forresten, så er det displayed ved CDspiller/radio greiene helt uleselig, det mangler liksom streker over hele, noen som vet hva det kan være?

Også på feltet der det står P, N, R og D, så lyser kun moden jeg er i, og ikke de andre i svakere, heller ikke når jeg setter den i sportmode, så lyser gun giret, og ikke de andre.

Skrevet
Dette ser bra ut :) Skal de andre lyse svakere? Det gjør de ikke på min 520i 2002

Jeg er foreløpig strålende fornøyd! Jeg hadde lyst på E39 som første bil, men fatter anbefalte meg og gå for en forhjulstrekker så jeg kanskje hadde lappen i 2 år, og det har jo hatt nå, og nå har jeg bakhjulstrekker og BMW, og det er knall! Har noen planer for bilen, som skal tas ettervært. Kanskje jeg lager en sånn workplan prosjekttråd i den andre delen av forumet :)

Såvidt jeg har fått forstått, så skal den moden du er i, lyse sterkt (altså, sånn at du ser den), og de andre mulighetene på automaten at de er svakere, sånn at du kan se de i bakgrunnen :) Men er ikke sikkert det er sånn.

Skrevet

Søk på "bmw e39 pixel" på google så får du svar i fleng.

Det er et vanlig problem. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...