Jokkke Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ble rått med RS-hjulene ja Merket at Z4en din dro littt bedre enn den usle golfen til mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Det der var jo helt knall! lekkert med de hjulene og høyden var ikke mye feil den heller Høyden er jo original? Altså ikke senket.. Så ikke kom og si at min er høy visst du syns dette er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hehe mente ikke at høyden på selve bilen var bra, men at hjulene ligger fint i buen om man tenker på avstand mellom dekk og bue selv hadde jeg sluppet den masse ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Blir morro å cruise nedover autobahn med denna bak meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Gromme hjul på grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Hehe mente ikke at høyden på selve bilen var bra, men at hjulene ligger fint i buen om man tenker på avstand mellom dekk og bue selv hadde jeg sluppet den masse ned den ligger ganske fint som den er nå i grunn men jeg liker at det er litt lavere så den skal ikke ha noe luft mellom dekk og skjerm kant foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Ble rått med RS-hjulene ja Merket at Z4en din dro littt bedre enn den usle golfen til mor hahaha hva har jeg gjort nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Blir morro å cruise nedover autobahn med denna bak meg.. hahha det blir nok bra men jeg satser på og slippe ut all galskapen min som ikke altid passer seg på norske veier når vi kommer ned i europa så da må du kansje se fram eller ut i grøften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hehe mente ikke at høyden på selve bilen var bra, men at hjulene ligger fint i buen om man tenker på avstand mellom dekk og bue selv hadde jeg sluppet den masse ned den ligger ganske fint som den er nå i grunn men jeg liker at det er litt lavere så den skal ikke ha noe luft mellom dekk og skjerm kant foran Da er vi nok på samme bølgelengde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Hehe mente ikke at høyden på selve bilen var bra, men at hjulene ligger fint i buen om man tenker på avstand mellom dekk og bue selv hadde jeg sluppet den masse ned den ligger ganske fint som den er nå i grunn men jeg liker at det er litt lavere så den skal ikke ha noe luft mellom dekk og skjerm kant foran Da er vi nok på samme bølgelengde det er bra støtfanger foran kommer nok til og få gjennomgå men den er jo kjapt og fikse når den går te helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ja, får nok det samme problemet selv, menmen man må lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 hehe håper ikke vi må se i grøfta etter deg åssen er motortalla på denna? Så jeg vet hva jeg stiller imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 266 gamp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 265* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 ikke mer!? pffft da er mine 218hk mye kulere enn deg da jeg har pakistanske hester der!!! haha Forresten..funnet ut av avreise dato/ankomstdato i London? Jeg hadde blanda sammen datoene jeg as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå