Gå til innhold

sv90's z4 coupe 3.0si *solgt*

sv90
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :P mente ikke at høyden på selve bilen var bra, men at hjulene ligger fint i buen om man tenker på avstand mellom dekk og bue ;) selv hadde jeg sluppet den masse ned :P

den ligger ganske fint som den er nå i grunn men jeg liker at det er litt lavere så den skal ikke ha noe luft mellom dekk og skjerm kant foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro å cruise nedover autobahn med denna bak meg.. :P

hahha det blir nok bra :) men jeg satser på og slippe ut all galskapen min som ikke altid passer seg på norske veier når vi kommer ned i europa så da må du kansje se fram eller ut i grøften :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P mente ikke at høyden på selve bilen var bra, men at hjulene ligger fint i buen om man tenker på avstand mellom dekk og bue ;) selv hadde jeg sluppet den masse ned :P

den ligger ganske fint som den er nå i grunn men jeg liker at det er litt lavere så den skal ikke ha noe luft mellom dekk og skjerm kant foran :)

Da er vi nok på samme bølgelengde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nok på samme bølgelengde ;)

det er bra :) støtfanger foran kommer nok til og få gjennomgå men den er jo kjapt og fikse når den går te helvette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...