VegarVS Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Flott Z4! om du beholder ville jeg kjørt en litt mørkere folie, framfor den gule.. synes ikke Z4`n passet det helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 er nok helt som det pleier og være med meg ang salg jeg har hatt 25 biler de siste 6 årene så jeg pleier ikke ha de så lenge! det blir nok leilighet og e46 coupe igjen på meg skal ikke henge ut importøren da han jobber med og fikse det men det er mangen grunner for at ting har tatt tid! bilen er helt perfekt foruten girkassen som blir fikset før salg men jeg kan ikke ha samme bilen lenge før jeg har lyst på noe nytt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Går denne veien vettu solgte go´bimmeren, utdannet meg, kjøpte leilighet, kjøpte 3 år gammel bil som bruker lite og har nå endelig kommet i posisjon til å kunne kjøpe meg lekebil på si. Samtidig bikket forsikringen til 70% og jeg er akkurat for gammel til å betale for ungdomstillegget... Handler om å gi seg mens leken er god og gjøre sterke comebacks... Takk for sist forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Går denne veien vettu solgte go´bimmeren, utdannet meg, kjøpte leilighet, kjøpte 3 år gammel bil som bruker lite og har nå endelig kommet i posisjon til å kunne kjøpe meg lekebil på si. Samtidig bikket forsikringen til 70% og jeg er akkurat for gammel til å betale for ungdomstillegget... Handler om å gi seg mens leken er god og gjøre sterke comebacks... Takk for sist forresten begynner og komme seg etterhvert nå ja er noen år siden sist nå desverre! har tenkt tilbake mangen ganger på den tiden når vi var en stor e36 gjeng og startet opp med bmw treffene i bergen har masse gode minner fra den tiden der! får håpe du er tilbake på treff igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 kan opplyse om at bilen skal inn og få ny girkasse om ikke så lenge! garantisaken gikk gjennom så nå er det vel bare og vente på at kassen kommer fra tyskland! så når den er på plass er det BT next for og godkjenne understellet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Høres bra ut stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 da var bilen solgt og skal mulig leveres denne uken! takk for nå og stiller nok snart sterkt opp her inne med ny bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå