PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Ser jo at det meste er sladder på disse programmene men hvorfor er det ikke slik på caps f.eks? I USA er de jo enda mer nazi på å sladde alt mulig rart...er det så simpelt at på cops så blir alle spurt om det er greit å ikke bli sladdet? En annen ting jeg alltid har lurt på er når de i f.eks vg har tatt og dømt en ransmann så er det bilde av den som er dømt til fengsel, men dette bildet er en stor sladdklump...hva er da poenget med å ha bilde av noe vi ikke klarer å tyde hva er? Ofte blir jo bildene usladdet alt ifra en stund etter til rett etter...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Du har ett godt poeng og jeg har ofte lurt litt på det samme, vi lever i ett overbeskyttet samfunn dessverre. Men denne tråden er vel ikke så veldig relevant inne på ett BMW forum vel, kanskje i tulle tråden isåfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Tenkte på det fordi jeg så ett program med sivilpolitiet (i bil) og la merke til sladding i alle bauger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 i norge er det ikke lov og legge ut bilder/film av folk på ofentlige nettsteder eller tv uten samtykke. eksempel: om du tar et bilde av meg og legger ut på facebook uten min tillatelse. så kan jeg anmelde deg og du kan få straff for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Men er det ikke dobbelt så ille med slikt i USA? Hvorfor er cops så liberalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå