Marionette Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Har hørt at noen typer dekk egner seg mer til dekkstrekk enn andre, med tanke på at noen blir mer firkantet og noen mer rund: Noen som har noen formening om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Du må se på dekkets fysiske bredde. feks. et 225 dekk kan variere veldig i fysisk bredde fra produsent til produsent. Europeriske dekk er typisk litt breiere en asiatiske med unntak av falken dekk. Naknkang er et typisk "smalt/rundt"dekk mens continental er det motsatte. Du kan jo se litt her for inspirasjon http://tyrestretch.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Nokian hakka r blir drit pent med strekk. Veit ikke om sommer dekka til nokian blir like fine. Federal blir pent i 18" men i 19" har de ikke felgbeskyttelse så de blir drit stykke strekkt. I 18" er 225 40 helt ok på en 9,5" felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Nanakang er ikke av de smaleste..Pirello PZero Nero'ene jeg hadde var smalere i samme dim som Nankang. Veldig mange som vil ha strekk bruker Achilles.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 jeg foretrekker proxes t1r fremme og nankang ns2 bak.. med "felgbeskyttelse", så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Er det noe forskjell på om du har med eller uten "felgbeskyttelse" hvis du skal strekke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Falken FK452 egner seg godt til strekking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Synes Nankang NS-II har funket fint til strekk.. Har kjørt 205.40 på 9" og 9,5" felg uten problem. De er også forholdsvis rimelige, men har OK veigrep (sett bort fra på våt asfalt), og det er jo greit med ikke alt for dyre dekk om man har rikelig med senk og negativ camber. Sliter jo bare ut 10-15% av dekket uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Falken FK452 egner seg godt til strekking! Der må jeg si meg uenig, da disse dekka i utgangspunktet er fysisk breiere en "normalen" og har veldig "firkanta" hjørner. Gamle fk 451 derimot de er jo stikk motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Synes og NS-II virker som en av de bedre/rimelig, har og hørt at noen anbefaler falken generelt, men det virker som det er delte meninger om akkurat det. Edit: Mulig det er pga dette: Falken FK452 egner seg godt til strekking! Der må jeg si meg uenig, da disse dekka i utgangspunktet er fysisk breiere en "normalen" og har veldig "firkanta" hjørner. Gamle fk 451 derimot de er jo stikk motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Falken FK452 egner seg godt til strekking! Vet du hvordan FK453 er i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kun jeg som synes at dekkstrekking ser idiotisk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 neida, det er du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 TAKK! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Falken FK452 egner seg godt til strekking! Vet du hvordan FK453 er i forhold? De har jeg aldri prøvd før. Andre dekk som jeg har hørt er bra er dunlop sp9000, Achilles et eller annet og falken ziex912 blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå