Spiff Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 ja, jeg har skifta hele veivhusventilasjon biten, den sitter på undersida av insuget med 2 10mm skruer tror jeg? jeg bytta slangen i fra innsuget og så bør du ta ut peilepinnen og gjøre rein returen ned til punnpanna, denne var potte tett hos meg. jeg kjøpte altså slangen i fra motor veivhusventilasjonen, og den slangen som går i fra veivhus til pielepinnen, du må for og gjøre rein/sjekke returen der ta ut hele peilepinnen. ble en helt annen motor når alt detta var bytta hos meg, men var vel pga alt var tett slangen i fra innsuget skal forsåvidt rett inn i veivhusventilasjonen, så om du følger den så finner du den i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 ja, jeg har skifta hele veivhusventilasjon biten, den sitter på undersida av insuget med 2 10mm skruer tror jeg? jeg bytta slangen i fra innsuget og så bør du ta ut peilepinnen og gjøre rein returen ned til punnpanna, denne var potte tett hos meg. jeg kjøpte altså slangen i fra motor veivhusventilasjonen, og den slangen som går i fra veivhus til pielepinnen, du må for og gjøre rein/sjekke returen der ta ut hele peilepinnen. ble en helt annen motor når alt detta var bytta hos meg, men var vel pga alt var tett slangen i fra innsuget skal forsåvidt rett inn i veivhusventilasjonen, så om du følger den så finner du den i hvertfall da skal jeg hive meg rundt imårra og ordne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 ett lite sommerbilde gleder meg til coilovers montering og nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 hvordan festet du xenon pærene i tåkelysene? sitter å klør meg i håvve om hvordan feste dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 hvordan festet du xenon pærene i tåkelysene? sitter å klør meg i håvve om hvordan feste dem. Tok bare bort selve metallbøyla du fester h3 pæra med og bøyde inn festene du "trer" pæra på Da får du låst pæra helt fast Bare jeg får sotefilmen min ifra megalys.no til lykter nå så skal jeg åpne lykta igjen. Så klistrer jeg angel eyes ringa utpå lykteglasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 aha, får satse på det holder da jeg klistret mine inni lykteglassene, fant ut det var best. vurderte på utsiden, men så så sløkket ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 aha, får satse på det holder da jeg klistret mine inni lykteglassene, fant ut det var best. vurderte på utsiden, men så så sløkket ut Henger fint mine iallefall, ikke noen vibrasjoner eller noen ting Skulle gjerne hatt mine på innsiden også, men de er for store, så må nesten ha de utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 hvor la du tennerene da? kjipt med for store ringer da umnitza ringene mine passer som hånd i hanske, pinn i kuskit og pi** i Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 hvor la du tennerene da? kjipt med for store ringer da umnitza ringene mine passer som hånd i hanske, pinn i kuskit og pi** i Grete Stripsa de fast inni der en plass, tredde strips fra bak lykta og ned Tenkte jeg skulle skru de fast når jeg skal ha av fangeren. Ja, hadde de enda gjort det mine også men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Jaja, da var nye felger mottat blir arti kline på dekk og sleppe den heilt ned på coilovers Venter fortsatt på 1 fram felg og begge fram dekka. Får tru de kommer imårra Går akkurat på innpress disse her trur jeg Blir 275/35 dekk på disse nye bakfelgen er 11" , har 285/30 på 10" felg nå. framme er det nå 8,5" felg med 235/35 nye framfelgen er 9,5" og der blir det 235/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Meget pen bil du har, mye bra mods og elsker de nye felgene Tørr jeg spørre hvor mye du betalte? Blir konge med coilovers osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 relativt billige felger (har disse sjølv) koster 7300 ca så kommer frakt og eventuell 25%, og dekk da.. Men er pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Nice Ja, digger dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ser ut som om det blir coilovers montering til helga!! Montere først også 4 hjuls kontroll ettepå Fint med bilmekaniker venner Håper alt går som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Fått den litt nærmere bakken framme idag Likte høyden lurer på hvordan høyden blir med 19" Blei en helt annen bil å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå