perre Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Hei. Har akkurat byttet turbo og alle filtre på min e46 320d.. Nå får jeg ikke start. Har prøvd å tvangskjøre drivstoffpumpa, og løsnet et dieselrør. Pumpa går, men det eneste jeg hører er surkling fra dieselrøret. (Ja, det er diesel på tanken). Er lei av å skru nå, så jeg håper noen her vet hva som feiler?
perre Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Tok av slangen fra drifstoffpumpa, spruter nesten ikke diesel fra den heller. Men den går, og den spytter litt diesel. kan fødepumpa ha tatt kvelden, eller skal det komme diesel likevel?
perre Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Nå har jeg tvangskjørt pumpe i tanken og pumpen under(drivstoffpumpa) nå spruter det diesel fra de små rørene oppe på dysene. Men får likevel ikke start.
Otis Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Enn om det er defekt hovedpumpe da? Har du tatt diagnose ?
perre Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Skal ta diagnose på mandag. Så får jeg forhåpendligvis finne mer ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå