stensheim Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 å? mistet lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Kan kjøre men er ikke noe flink mente jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Ok, hehe, jeg er ikke noe flink selv men må jo kjøre litt fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Vert lite oppdateringer på bimmers fronten i sommer, men bilene funker nå egentlig greitt om dagen Noen bilder ifra Bmwccn treff som var i helgen. Morro treff med mye folk og mye gromme biler Ix'en tok en uventet 1 plass på utstillingen for eldre BMW. Har typisk ingen bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Skal alt av E30 selges nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Skal alt av E30 selges nå? Nja nei eg hadde planer om å selge Ix her i sommer, hadde kjøpere også. Men så titta Pedi på den og gikk "god" for den samtidig som min gamle far har vist litt interesse så den blir nok i mitt eie en stund til. Det ordnet seg med vinter lagring så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Nytt forum og slikt.. Ny bil her også. Vinter bil bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 E30? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Hehe..selvsagt.. 2 dørs 325 med 2.7l sugis. Kommer nok for salg når den er shinet litt og eu godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Da har jeg fått gjort litt med vinterbilen. - skiftet en del lyspærer - Montert org manifoiler og komplett simons eksos, laget nye eksos oppheng ala "bilcross style" - Satt i resten av mellom akslings boltene - Skifta bakfjærer fra Apex til Eibach. (fikk den litt opp bak) - Gått over og limt alle løse stusser på gass spjeld og vakuum - Skiftet til riktig radiator slange - Montert forskjermer, Facelift front. vinge på bagasjen og bakfanger med Hartge nedre del. - Trekt opp alle bolter i understell - Skiftet alle bensin slanger. - Hengt på plass ECU - montert giroverføringsbrakett riktig vei Vakset dritten av dritten så nå begynner det å ligne vinter bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Dette kan bli morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ja endelig har eg en E30 som kan brukes uten å være redd for bulker og salt og dritt.. men den blir nok solgt om noen vil ha den i vinter. Vil rett å slett ha noe litt nyere å frakte junior rundt i når eg skal ha perm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hvis du har en diff med brems til overs er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Eg har en slik ubrukt og ny i eske http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/439/1561815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Alternativt kan eg med tiden selge IX sperra som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå