Kristian Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Okei, hadde ikke tenkt å bruke så mye kroner da det bare blir imidlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Eg gidder ikkje gi bort nye deler men send meg en pm er du inntr. Eg kan slå av 5 lapper på gsp prisen. Folk betaler jo 5 lapper for en sliten org lamell diff så det må jo bær bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hva skal du ha for e30en da? winterbeateren altså Mortend reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 sender deg en PM Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Noen som trenger et strøkent Coupe interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Da har vinterbilen fått seg skilter også Om noen er gira så fins det en mulighet for salg http://bimmers.no/topic/771936-vs-327-coupe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Ny E30 kjøpt. stikk ord: LAaaav kilometer, Høy som et fjell, bitteliten motor. lite eller ingenting rust under Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Du som stakk av med den billige prefaceen som hadde stått inne de siste 8 årene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Jepp, selv om jeg ringte på den 50min etter at annonsen ble lagt ut var jeg egentlig for seint ute (meget lojal og grei selger som ville gi 1 mann som ringte første mulighet til å kikke uansett bud fra andre...), og siden jeg bor 3 timer unna var det en "lang" prosess for å få til slag på den. Folk var jo ville, det haglet inn med bud på både sms og via tlf for å kjøpe usett. Det morsomme er at den stod stort sett i garasje før også, en eldre herremann kjøpte den ny og kjørte den 30000km ifra 1984 til 2001 før den ble hentet av en Toyota forhandler som tok den i bytte på en ny Toyota Yaris, da stod den med fast rusta bremser osv Nå skal det sies at den er laangt fra strøken lakk messig,den bærer preg av å ha både blitt kjørt og stått i ro. Men mtp rust er det nok den beste prefacen jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 skal få lagt ut litt info og bilder i helga vis noen har interesse av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Fine E30er du har ja! Bare og knipse og legge ut bilder av den nye E30en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 takk for det, spørs om denne siste blir like bra, men får se hva som lar seg gjøre med litt kroner og innsats. powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 her er et bilde av nye bilen som akkurat har kommet seg i garasjen nyvasket og HT spylt under. Kommer til å lage en prosjekt tråd så får denne være "show off'en" når ting er ferdig VegarVS og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Idag fikk jeg gjort noe som har irritert meg en stund. Fikk igjen bilen ifra Eu kontroll, eneste feil var en opphengskule så vi satt på en sprell ny org lenkearm Billig med IX lenke armer gitt... Sitte puten i Ix'en hadde det typiske slitasje hullet i trekket så idag hr jeg bygd om og tatt deler fra en passasjer stol som jeg fikk kjøpt her på forumet. Trekket er gått ut av produksjon så man får ikke tak i nytt. Hva kaller man slikt interiør? sport stoff seter? eller bare stoffseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå