Gå til innhold

Angel Eyes lykt til E-46 fra P&R

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har kjøpt disse lyktene fra P&R ? Tenker på de siste med CCFL angel eyes. Bare lurer på hvordan de angel eyes-lysene ser ut......noen lyser jo nesten ingenting, andre lyser veldig kraftig. Kom med et bilde hvis du har :)

Han på P&R visste ikke så mye om hvordan disse så ut med lysene på....

Jan

Skrevet

Er ikke noe gode bilder som er avbildet av lykt montert på bil i dagslys, derfor har jeg spørt her...

Men men, kjøper vel et sett og ser hvordan de ser ut. Er jo returrett på 14 dager :)

Skrevet
Er ikke noe gode bilder som er avbildet av lykt montert på bil i dagslys, derfor har jeg spørt her...

Men men, kjøper vel et sett og ser hvordan de ser ut. Er jo returrett på 14 dager :)

Ja, men da skal de være umontert.

Du kan ikke montere lamper for så å sende dem tilbake.

• 3 weeks later...
Skrevet

Er jo haugevis med forskjellige varianter på intensitet/farge/utforming, så derfor var jeg nysgjerrig på hvordan dine så ut. Men nå har jeg finni noen Depo med ettermontert Xenon og LED angel eyes som jeg har handlet

Skrevet

Polardego, jeg tror du bør spesifisere at i ditt utvalg er det ccfl ringene som har sterkest lys.

Mine depo lykter med ultra high power led lyser minst 3 ganger så sterkt om jeg skal dømme utifra dagslys-bildet som ble postet her.

Trådstarter, se min avatar, slik ser UHP ringer ut - i dagslys!

Skrevet

Smaken er som baken den! Men jeg ønsket ringer som lyste skarpt og jevnt og abdolutt ikke gult men nærmere mine 8000k xenon pærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...