Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaring med uorginal tank ifra Koed?

Den koster liksom 3430,- mot GS 10769,- så er litt pris forskjell her...

Skrevet

Kjøpt en 728 som jeg tenkte å få på veien.. Skal på eu godkjenning i morgen, så jeg fylte på litt bensin og tok en prøvetur i går... Gikk som ei klokke, men i dag lå mesteparten av bensina igjen på garasjegulvet... Og dette er en svakhet på dem har jeg skjønt... Men prøver vel en uorginal og behandler den skikkelig før jeg putter den inn da... Burde jo øke verdien litt på disse bilene med ny tank og sikkert...

Skrevet

Er det prisen for ny uoriginal, eller det en brukt orginal? Jeg kjøpte en brukt orginal for den prisen fra koed. Visste ikke at det var uorg å få av disse.

Skrevet

Som koed selger, eller som skaper lekkasjen?? Var jo bare 20L på tanken, så burde jo ikke lekke i noe lufting da sikkert..

Skrevet

vil tro denne uorginale tanken er noe nytt som er kommet nå nylig, tror nok dem har sett at dette er en svakhet i senere tid pga stor etterspursel, fantes ikke uorginal i sommer når jeg handla. men vil nok tro denne er mer enn bra nok

Skrevet

sjekk på fremsiden av tanken, på hver side er det 2 stusser ut av tanken med gummirør på seg. kan hende den lekker derfra.

derfra og lakk min.

Skrevet

til pumpen og tankmåleren.

når jeg kjøpte flett ny orginal, fikk jeg med alle rør og slanger nytt. kun pakningene måtte kjøpes utenom.

mye jobb? definer det :P

ned med eksos, tung som fan, fordel med løftebukk.

varme dekslene må ned, mellomaksling må ned. ut met sitteputen bak, opp med 2 lokk, 1 på hver side. kople fra elektrisk der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...