Gå til innhold

taktrekk e46 ci

Espenss94
 Share

Anbefalte innlegg

er uten takluke, er mest hvordan jeg skal få av dekselet i b stolpe, må jeg ta av trekket der for og komme til eller kan jeg bøye den ut, for jeg veit det sitter 2 skruer nederst, og ellers sitter det i klips. har ikke gjort det før og har ikke funnet noe diy for coupe ennå bare sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På B stolpen må du ta av dekslet som er i bunn, det er bare klipsa fast. Så kommer det fram to stk propper som må ut, så er det bare å dra det ut og ned. Må ha av belte nede også, for å få det helt av.

Sitter 4 stk torks bak airbag dekslet på A stolpen.

Sitter en torks bak lyset på C stolpen.

Sitter propp under bremse lys dekslet. Det drar du bare ned, sitter i to propper.

Foran er det en stjerne skue, mener jeg under lyset.

Lysa kan være litt vanskelige å få av, men prøv en liten skru trekker ol, og dra det ned på en side.

Ellers så sitter det også litt fast i listene rundt vinduene bak og til døra. De tar du sist, da det er lettest at det sitter litt fast, når alle skruer osv er av.

Mulig du må ut med passasjer sete, for å få det helt og lettest ut.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så viktig og få det helt ut :P skal bytte det pga en knekk over eine b stolpen, tok airbaggen i a-stolpen og døra... så måtte bytte taktrekk i samme slengen også, brukte deler da så det er hvertfall bra :P men får vel prøve og se hvordan det går. Så da regner jeg med at jeg ikke må løsne på baksetene for og få av dekselet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...