Espenss94 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 noen som har erfaring med bytte av taktrekk på e46 coupe og evt har en DIY til det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 noen som veit hvor lang tid det tar og gjøre det selv etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Hva lurer du på da ? Luke eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 er uten takluke, er mest hvordan jeg skal få av dekselet i b stolpe, må jeg ta av trekket der for og komme til eller kan jeg bøye den ut, for jeg veit det sitter 2 skruer nederst, og ellers sitter det i klips. har ikke gjort det før og har ikke funnet noe diy for coupe ennå bare sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 På B stolpen må du ta av dekslet som er i bunn, det er bare klipsa fast. Så kommer det fram to stk propper som må ut, så er det bare å dra det ut og ned. Må ha av belte nede også, for å få det helt av. Sitter 4 stk torks bak airbag dekslet på A stolpen. Sitter en torks bak lyset på C stolpen. Sitter propp under bremse lys dekslet. Det drar du bare ned, sitter i to propper. Foran er det en stjerne skue, mener jeg under lyset. Lysa kan være litt vanskelige å få av, men prøv en liten skru trekker ol, og dra det ned på en side. Ellers så sitter det også litt fast i listene rundt vinduene bak og til døra. De tar du sist, da det er lettest at det sitter litt fast, når alle skruer osv er av. Mulig du må ut med passasjer sete, for å få det helt og lettest ut. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 er ikke så viktig og få det helt ut skal bytte det pga en knekk over eine b stolpen, tok airbaggen i a-stolpen og døra... så måtte bytte taktrekk i samme slengen også, brukte deler da så det er hvertfall bra men får vel prøve og se hvordan det går. Så da regner jeg med at jeg ikke må løsne på baksetene for og få av dekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Mener at du kan få lirka opp deksla med baksete på plass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 ok, fant ut at jeg må ut med dashet vistnok også pga hylsa går vist under der, så tror jeg setter av jobben til et verksted som gjør det for en grei pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvem hylse ? Må til airbaggen ? Får av A stolpe deksla uten å ta ned dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 A stolpe dekslene er bare å dra opp mot taket når du har løsnet alle skruene, så kommer det rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 ja, men tenkte den beholderen til airbagen, skal ikke den ned i dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Den i a stolpene ller den i dashen? Den i dashen tar du ut ovenfra, bare vipp av dekselet over også er den skrudd fast. Den i a stolpa trenger du ikke ta vekk for å bytte taktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 er airbagen i as stolpen, men går ikke hylsa ned i dashet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå